اولویت شناسی و جامع نگری دو اصل مهم توسعه متوازن است

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43720
ساعت 09:15 چهارشنبه 26 مهر 1396
امام جمعه اهل سنت شهر قشم از اولویت شناسی و جامع نگری به عنوان دو اصل مهم مدیریتی برای حرکت در مسیر توسعه متوازن در جزیره قشم نام برد.

به گزارش فرینا، عبدالرحیم خطیبی در آئین معارفه سرپرست معاونت فنی و عمرانی و نخستین مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد و همچنین تودیع و معارفه چند تن از مدیران این سازمان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم، گفت: اولویت شناسی هنری است که یک مدیر با ذکاوت می تواند با بهره گیری از آن برنامه مدونی را برای پیشرفت امور به اجرا کند.
وی همچنین از جامع نگری به عنوان اصل مهم دیگر توسعه متوازن نام برد و افزود: برای موفقیت در حوزه توسعه متوازن مدیران باید به یک نگاه جامع مجهز باشند تا گرفتار معلولیت در حوزه های مختلف نشوند.
به گفته امام جمعه اهل سنت شهر قشم، مدیران باید به همه شاخص های توسعه توجه کنند تا در فرایندی دقیق و محاسبه شده بتوانند به یک نتیجه مطلوب برسند. 
او از شایسته سالاری و شایسته محوری به عنوان معیار مهم انتخاب مدیران نام برد و اظهار امیدواری کرد که مدیران جدید سازمان منطقه آزاد قشم با داشتن این خصوصیات بتوانند منشاء خدمات شایسته به مردم این منطقه باشند.
شیخ خطیبی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: قشم نیازمند توسعه همه جانبه است و مدیران آرمانگرا باید با جدیت در اندیشه ایجاد خدمات در جای جای این جزیره باشند.
او از شریف شریفی نژاد که تا پیش از قبول مسئولیت شهرداری بندر لنگه در پست های مدیر امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم و مدیر امور درگهان فعالیت می کرد تشکر و برای عبدالجواد کمالی به عنوان مدیر جدید امور درگهان هم آرزوی توفیق کرد.
امام جمعه اهل سنت شهر قشم خطاب به مدیر جدید امور درگهان بیان داشت: انجام امور مهم و بزرگ به همت والا و بلندپروازی نیاز دارد و اطمینان دارم در این پست مهم می توانید به مردم خوب شهر درگهان خدمت کنید.
بنا به این گزارش، طی جلسه ای با حضور حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت شهر قشم، شیخ محمد صالح امینی عضو شورای حل اختلاف شهرستان قشم، رئیس و اعضای شورای اسلامی بندر لنگه به همراه شهردار این شهرستان، معاونان، مشاوران و مدیراین سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مدیران مجتمع های تجاری شهر درگهان در سالن مرکز بین المللی رشد قشم، سرپرست معاونت فنی و عمرانی سازمان منطقه آزاد، مدیر کل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد و مدیران جدید امور درگهان، امور اجتماعی معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری و همچنین سرپرست مدیریت امور شهری سازمان منطقه آزاد قشم معرفی شدند.

شناسه خبری: 43720

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو