نخستین مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43718
ساعت 09:13 چهارشنبه 26 مهر 1396
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم طی حکمی جعفر قدیری نوفرست را به عنوان نخستین مدیرکل ورزش و جوانان این سازمان منصوب کرد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی در حکم انتصاب جعفر قدیری نوفرست به عنوان نخستین مدیرکل ورزش و جوانان این سازمان که در آئین معارفه وی در سالن مرکز بین المللی رشد قرائت شد، آمده است، نظر به موافقت وزیر محترم ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران، با توجه به تخصص، سوابق ارزنده و تعهد حضرتعالی، بدینوسیله جنابعالی را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم منصوب می نمایم.
در ادامه این حکم همچنین اظهار امیدواری شده با بهره مندی از تدبیر و تعامل با مدیران، پیشکسوتان، ورزشکاران و جوانان نخبه و تعامل سازنده با وزارت ورزش و جوانان و برنامه ریزی مناسب نسبت به توسعه و رشد ورزش منطقه آزاد قشم در میادین ملی و بین المللی موفق و پیروز باشید.
بنا به این گزارش، مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم در این مراسم از خدمت به مردم و مقدم شمردن کار آنان به عنوان معراج یک مسلمان نام برد.
جعفر قدیری، تربیت بدنی را پایه و اساس همه امور تربیتی دانست و افزود: ورزش، جذاب ترین و نافذترین مولفه ها برای توسعه محسوب می شود که باید با جدیت به آن پرداخته شود.
او از آموزش پذیری خود به عنوان یک فاکتور مهم یاد و تاکید کرد که با استفاده از تجربیات پیشکسوتان حوزه ورزش تلاش می کند برنامه های 23 گانه خود را که در پنج محور تدوین کرده است را به مرحله اجرا در آورد.
مدیرکل ورزش و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم از جوانان به عنوان ثروت اصلی جامعه نام برد و افزود: با تقویت نظام باشگاه داری و نقش ارزشمند بانوان تلاش می شود با توسعه ورزش همگانی برای استفاده عموم مردم، اقدامات مهمی را برای ورزش های قهرمانی با جدیت دنبال کنیم.
شایان ذکر است؛ جعفر قدیری نوفرست با 31 سال سابقه کار در حوزه ورزش جوانان و نوجوانان در خراسان رضوی و جنوبی از جمله سابقه هشت ساله در مدیرکلی ورزش و جوانان خراسان جنوبی، معاونت فرهنگی و جوانان خراسان رضوی، جانشین و معاون آموزشی و پژوهشی مرکز علمی کاربردی ورزشی و جوانان خراسان رضوی به عنوان نخستین مدیرکل ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم منصوب شد.
روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم به نوبه خود برای مدیرکل ورزش و جوانان این سازمان در راه خدمت به جوانان و توسعه ورزش این منطقه آرزوی توفیق دارد.

شناسه خبری: 43718

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو