پایان مرحله دوم تور دوچرخه سواری ایران ـ آذربایجان در ارس

مرحله دوم از سی و دومین دوره تور بین المللی ایران ـ آذربایجان امروز (دوشنبه) در منطقه آزاد ارس به پایان رسید.

به گزارش فرینا، در این مرحله که در مسیر 209 کیلومتری ارومیه تا جلفا برگزار شد، تیم های شرکت کننده، در مقابل دانشگاه پیام نور منطقه آزاد ارس به خط پایان رسیدند.

در این مسیر، آلکسی وورشین از تیم آستانا موتورز قزاقستان، راب رویژ از تیم تارتلتو بلژیک و ایلیا داویدنوک از شهرداری تبریز به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

پیراهن طلایی این مرحله نیز به آلکسی وولشین رسید. ایلیا داویدنوک از تیم شهرداری تبریز در مجموع 3 خط کوهستان بهتر از سایر رکابزنان ظاهر شده و پیراهن کوهستان مرحله دوم را بر تن کرد.

همچنین پیراهن سبز امتیازی و پیراهن سفید بهترین رکابزن زیر 26 سال نیز به ترتیب به مارکو دووتز از تیم بیبی دامپ هلند و آلکسی وورشین از آستانا موتورز قزاقستان رسید. دووتز روز گذشته نیز پیراهن سبز مرحله نخست را کسب کرده بود.

در نتایج تیمی نیز، تیم آستانا موتورز قزاقستان با 22 ساعت و 52 دقیقه و 47 ثانیه اول شد. تیم دراپاک استرالیا نیز با ثبت زمان 22 ساعت و 53 دقیقه و 29 ثانیه در جایگاه دوم قرار گرفت. شهرداری تبریز هم با مجموع 22 ساعت و 55 دقیقه و 1 ثانیه در رده سوم قرار گرفت.

گفتنی است، در برنامه اختتامیه مرحله دوم، از نفرات برتر این مرحله از سی و دومین دوره تور بین المللی ایران ـ آذربایجان تقدیر شده و پیراهن های نفرات برتر به این رکابزنان اهدا شد. در این مراسم معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس، امام جمعه جلفا، جمعی از مسئولان سازمان منطقه آزاد ارس و برخی از مسئولان شهرستان جلفا نیز حضور داشتند.

بر اساس برنامه ریزی سی و دومین دوره تور بین المللی ایران ـ آذربایجان، مرحله سوم این مسابقات فردا(سه شنبه) در منطقه آزاد ارس آغاز شده و در تبریز خاتمه می یابد.

 

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :