بازدید اعضای کمیسیون‌های مجلس از منطقه ویژه سیرجان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43591
ساعت 15:16 دوشنبه 17 مهر 1396
اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از منطقه ویژه اقتصادی سیرجان بازدید کردند.

به گزارش فرینا، اعضای کمیسیون‌های برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی صبح امروز با حضور در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان از کارخانه گلدیران این منطقه بازدید و ظرفیت خطوط جدید تولید یخچال و ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار دادند.

در حاشیه این بازدید مدیرعامل و سرمایه‌گذار شرکت گلدیران گفت: این شرکت در کشور 3 هزار و 750 نفر به طور مستقیم و 17 هزار و 500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی داشته است و تولیدات ما به‌روز و بهترین تولید دنیا است، چون ایرانی لایق بهترین‌ها هستند.

حسین تنهایی افزود: دولت با حمایت‌های خاص خود می‌تواند رونق فروش کالای ما را داشته باشد، اکنون کالا‌های قاچاق که از مرزهای غربی و جنوبی وارد می‌شود ضربه‌ای به تولیدات و بازار ما وارد می‌کنند، زیرا ما هستیم که ارزش افزوده و مالیات می‌دهیم و اشتغال داریم و آنها با درصدی پایین‌تر کالای نامرغوب خود را به مردم عرضه می‌کنند.


شناسه خبری: 43591

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو