منطقه آزاد انزلی؛ ششمین مقصد بازدید مرتضی بانک

  • دوشنبه 17 مهر 1396 - 12:41
  • انزلي
  • 0 دیدگاه
مرتضی بانک دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه در سفر یک روزه خود به منطقه آزاد انزلی از روند اجرای طرح ها و پروژه های عمرانی، زیرساختی، صنعتی، اقتصادی و گردشگری در این منطقه بازدید کرد.

به گزارش فرینا، مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در این سفر یک روزه از واحد تولیدی چوبکاران اصل نوین (تولید کننده دیوار پوش)، پروژه دسترسی به مجتمع بندری کاسپین به طول 2400 متر و مجتمع بندری کاسپین بازدید کرد.

دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی همچنین با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهدای این منطقه ادای احترام کرد.

وی همچنین با حضور در شهرک صنعتی شماره 1 و 2 ، واحدهای صنعتی راش کیان کاسپین منطقه آزاد انزلی، کارخانه ساخت مصنوعات چوبی، واحد صنعتی آسان تولید، واحد تولیدی انواع ورق کامپوزیت و رنگ مصنوعی را افتتاح و از واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرک بازدید کرد.

مرتضی بانک همچنین با حضور در مجتمع تولیدی سرزمین شاد (هپی لند) صادر کننده نمونه کشور و تولید کننده انواع البسه کودک و نوجوان با اشتغال حدود 2 هزار نفر از روند فعالیت این مجتمع تولیدی بازدید کرد.

مشاور رییس جمهور در ادامه این سفر از اسکله و موج شکن های غربی و شرقی، برج مراقبت و اسکله مارینا، مجموعه ورزش های ساحلی و قایقران، بازدید خواهد کرد.

همچنین بازدید از پردیس صنایع دستی، مرکز تفریحات دریایی، پارک نوار ساحلی، مرکز توسعه صادرات، پروژه ساخت آکواریوم و مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی، بازدید از بهشت پرندگان و افتتاح پرده آبی از دیگر برنامه های بازدید یک روزه مرتضی بانک به منطقه آزاد انزلی است.

نشست با مدیران سازمان منطقه آزاد انزلی به منظور بررسی فعالیت ها و اقدامات این منطقه نیز امروز برگزار می شود.

منطقه آزاد انزلی ششمین مقصد بازدید مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بعد از مناطق آزاد قشم، اروند، ماکو، ارس و چابهار در دولت دوازدهم است.


امتیاز به خبر :