آسمان «کرمان ـ قشم» صاحب خط پروازی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43530
ساعت 09:42 شنبه 15 مهر 1396
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان از راه‌اندازی خط پروازی «کرمان ـ جزیره قشم» از ابتدا آبان سال جاری خبر داد.

به گزارش فرینا، محمود وفایی با بیان این‌که خط جدید پروازی «کرمان ـ جزیره قشم» برای روزهای دوشنبه و پنج‌شنبه هر هفته دایر خواهد شد، افزود: این خط پروازی توسط دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق راه‌اندازی شده است وهم‌استانی‌ها می‌توانند با مراجعه به همه آژانس‌های هواپیمایی نسبت به خرید و رزرو بلیت اقدام کنند.
وی با تأکید بر این‌که با راه‌اندازی این خط پروازی امکان اتصال کرمان به بندرعباس نیز فراهم می‌شود، اظهار کرد: مسافران می‌توانند از طریق این خط پروازی با فاصله دریایی 20 دقیقه از جزیره قشم به بندرعباس عزیمت کنند.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمان، تصریح کرد: با رایزنی‌های انجام شده با منطقه آزاد قشم تسهیلات و امکانات ویژه‌ای به مسافران تورهای گردشگری جزیره قشم اعطا می‌شود.
وی با بیان این‌که راه‌اندازی هر خط پروازی با مسایل و مشکلات مختص به خود همراه است، افزود: شرکت‌های هواپیمایی تمایل زیادی به راه‌اندازی پروازهای برنامه‌ای ندارند و در صورت خرید صندلی‌های پرواز حداقل به میزان 50 درصد توسط آژانس‌های مسافرتی حاضر به همکاری می‌شوند.
وفایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دفتر خدمات مسافرتی جنوب شرق نیز از 20 سال گذشته در زمینه راه‌اندازی پروازهای چارتری از مبدا کرمان به مقصد کشورهای سوریه، عراق، ترکیه، گرجستان، امارت متحده عربی(دبی) و پروازهای داخلی به مقصد جزیره کیش، شیراز، مشهد و ... فعال بوده است.

شناسه خبری: 43530

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو