پذیرایی سازمان منطقه آزاد قشم از عزاداران حسینی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43495
ساعت 18:07 دوشنبه 10 مهر 1396
مدیر تشریفات و امور نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد قشم از توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای نذری مدیران سازمان منطقه آزاد قشم به عزاداران در دو روز تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

به گزارش فرینا، تورج امانی گفت: معاونان، مشاوران و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم، امسال نیز در روزهای تاسوعا و عاشورا با ارائه غذای نذری از عزاداران حسینی پذیرایی می کنند.

امانی افزود: بیش از ۵ هزار پرس چلومرغ به عنوان ناهار پس از برنامه های عزاداری تاسوعا و در ظروف یکنفره در مسجد امام حسین (ع) بین عزاداران توزیع می شود.

وی افزود: عزاداران همچنین در روز عاشورا و پس از اقامه نماز ظهر عاشورا در حیاط مصلای امام علی (ع) و خیابان اطراف با بیش از ۵ هزار پرس قیمه نذری که از سوی مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم آماده شده، پذیرایی می شوند.

مدیر تشریفات و امور نمایشگاه های سازمان منطقه آزاد قشم با اعلام اینکه امسال دومین سال پیاپی است که مدیران سازمان با هزینه شخصی اقدام به توزیع غذای نذری به عزاداران می کنند، گفت:  بیش از ۲۰ آشپز و نیروهای کمکی در آماده سازی غذای نذری امروز و فردا مشارکت داشته اند.

امانی گفت: علاوه بر توزیع غذای نذری توسط مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم، ۷۲ هیات از اقوام‌ مختلف هم با توزیع غذای نذری از عزاداران پذیرایی می کنند.

بنا به این گزارش، همزمان با آغاز ماه محرم، مردم ولایتمدار شهرستان قشم اعم از شیعه و اهل سنت همسو با دیگر مردم نقاط ایران اسلامی با حضور در آئین های عزاداری، یاد و خاطره شهدای کربلا بویژه حضرت اباعبدالله الحسین (ع) را گرامی می دارند.

شناسه خبری: 43495

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو