نواختن زنگ مدرسه برای کلاس اولی های قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43414
ساعت 13:57 شنبه 1 مهر 1396
زنگ مدرسه برای دو هزار و 735 دانش آموز دختر و پسر کلاس اولی و پیش دبستانی بخش مرکزی جزیره قشم همزمان با سراسر کشور و به طور نمادین در دبستان شکوفه های انقلاب شهر قشم به صدا درآمد.

به گزارش فرینا، دختران و پسرانی که تاکنون نشستن پشت میز مدرسه را تجربه نکرده اند، امروز و در آستانه ماه مهر پیشگامان آغاز تحصیلی سال 1397 ـ 1396 بودند.
سه تن از آموزگاران دبستان شکوفه های انقلاب شهر قشم نمایش زیبایی از ترس و بی علاقگی یک پرنده برای پرواز در آسمان و همچنین عروسکی که تمایل به رفتن مدرسه نداشت را برای دانش اموزان اجرا کردند که با استقبال بسیار خوب انان همراه شد.
هنرمندان با اجرای نمایش عروسکی خود به دانش آموزان نشان دادند که پرنده کم حوصله و نگران با شنیدن صدای بچه های مدرسه به طور ناخودآگاه از لانه بیرون آمده و بر فراز مدرسه و شهر به پرواز در می آید و از پرواز کردن خود لذت می برد.
علاقمندی عروسک از حضور در مدرسه و آشنا شدن با معلم مهربان و هم کلاسی های خود نیز که با فریادهای شادمانه دختران و پسران دانش آموز همراه بود، به طرز زیبایی به نمایش در آمد.
بهرام پور اشرف مدیر آموزش و پرورش قشم نیز در این مراسم، با زبان کودکان با آنان درباره اهمیت تحصیل صحبت کرد و در هر بخش از سخنان خود نظر دانش آموزان را جویا می شد که این اقدام مهم در حقیقت نقش مهمی در زمینه خودباوری دانش آموزان در ابتدای ورود به محل دانش داشت.
بنا به این گزارش، حضور شخصیت های عروسکی و اجرای سرود و مقاله خوانی هم از دیگر موضوعاتی بود که در نخستین روز بازگشایی مدارس برای کلاس اولی ها در مدرسه شکوفه های انقلاب شهر قشم اجرا شد.

شناسه خبری: 43414

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو