توسعه کشاورزی مدرن در منطقه آزاد ارس

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: برای رونق کشاورزی در منطقه پمپاژ آب برای ایجاد امکانات کشاورزی در نظر گرفته شده که می‌تواند باعث افزایش اشتغال شود و سعی می‌کنیم تا کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن تبدیل شود.

به گزارش فرینا، محسن خادم عرب باغی در آیین معارفه نماینده جدید منطقه آزاد در خداآفرین اظهار کرد: هدف سازمان منطقه آزاد ارس، توسعه پرشتاب مرکز خداآفرین است و در این توسعه در حوزه هایی چون کشاورزی، گردشگری و صنعتی در اولویت سازمان منطقه آزاد ارس قرار دارد.
وی با اشاره به اختصاص بودجه سالانه 10 میلیارد تومانی به خداآفرین، تاکید کرد: با توجه به استعدادهای این منطقه، بودجه اختصاص داده شده به خداآفرین افزایش خواهد یافت تا شاهد توسعه هر چه بیشتر این منطقه باشیم.
وی افزود: تسهیلات لازم برای سرمایه گذاران علاقمند به سرمایه گذاری در حوزه‌های گردشگری و مراکز اقامتی خداآفرین در نظر گرفته شده است و قصد داریم تا با مشارکت سرمایه گذاران، خداآفرین را به مرکز بزرگ گردشگری استان تبدیل کنیم.
عرب باغی خاطرنشان کرد: منطقه آزاد ارس وظیفه ایجاد زیرساخت‌های منطقه را بر عهده دارد و در موارد دیگر، نیاز به حضور سرمایه گذاران داریم و از سرمایه گذاران داخلی و خارجی حمایت می‌کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تصریح کرد: برای رونق کشاورزی در منطقه، پمپاژ آب برای ایجاد امکانات کشاورزی در نظر گرفته شده است که می‌تواند باعث افزایش اشتغال شود و در ادامه نیز سعی خواهیم کرد تا کشاورزی سنتی به کشاورزی مدرن تبدیل شود.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :