بازگشت به ماموریت اصلی مناطق آزاد در دوره مدیریت ترکان

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: توسعه زیرساخت‌ها و برگشت به ماموریت اصلی از ویژگی‌های دوران مدیریت آقای دکتر ترکان است.

به گزارش فرینا به نقل از نشریه مناطق آزاد، رضا مسرور ادامه داد: نقش دکتر ترکان در این  4سال در مناطق آزاد بسیار مثبت و سازنده بوده است؛ صداقت و سلامت ایشان مثال‌زدنی است. توسعه زیرساخت‌ها و برگشت به ماموریت اصلی از ویژگی‌های دوران مدیریت آقای دکتر ترکان در دوره دبیری در دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد است.
وی افزود: ایشان با تلاش خود سند راهبردی و خط مشی مناطق آزاد را در قالب طرح‌ها و شرح وظایف تعریف شده هر یک از مناطق آزاد کشور با نگاهی کارشناسی ترسیم و تدوین کردند.
مسرور تاکید کرد: به طور قطع تلاش ایشان در دوره مدیریت‌شان در مناطق آزاد باعث به وجود آمدن جان تازه‌ای در مناطق آزاد کشور شد و ایجاد زیرساخت‌ها بزرگ در مناطق آزاد در جهت جذب سرمایه‌گذاری و ایجاد رونق اقتصادی به واسطه فعال شدن واحد‌های تولیدی و به تبع آن اشتغال‌زایی در مناطق آزاد کشور، از دستاوردهای بزرگ مدیریت اکبر ترکان در مناطق آزاد کشور بود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با اشاره به انتصاب مرتضی بانک به عنوان دبیر جدید شورایعالی مناطق آزاد کشور گفت:
بنده تصدی جناب دکتر بانک به عنوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد را با توجه به سوابق‌ ارزنده‌شان و مشی اعتدال و همچنین حضور ایشان در وزارت امور خارجه و دارا بودن تجارب بین‌المللی، مثبت ارزیابی می‌کنم.
مسرور اظهار داشت: اگر همان راه توسعه و پیشرفتی که در دولت یازدهم شکل گرفت را ادامه دهیم قطعا شاهد تحولات مناسب در مناطق آزاد کشور و به تبع آن در اقتصاد داخلی کشور خواهیم بود، زیرا همان گونه که در ماموریت و وظایف مناطق آزاد آمده است، با رونق این مناطق و پویاتر شدن هر چه بیشتر آنها، تاثیرات چشمگیری را در اقتصاد و توسعه پایدار کشور خواهیم داشت.

امتیاز به خبر :