استقبال از جشنواره تابستانی مونسون در روزهای پایانی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43245
ساعت 12:07 دوشنبه 20 شهريور 1396
مدیر روابط عمومی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار با استقبال چشمگیری مواجه شده است.

به گزارش فرینا، حسام‌الدین یوسفی افزود: در دوازدهمین شب جشنواره تابستانی مونسون، سازمان میزبان والی قندهار افغانستان و هیئت همراه بود که این هیئت از برنامه‌های شاد و مفرح ازجمله موسیقی سنتی که به‌صورت زنده از شبکه استانی هامون پخش شد دیدن کردند.
وی افزود: در روزهای پایانی جشنواره تابستانی مونسون تعداد زیادی از گردشگران، مسافران و شهروندان چابهاری با حضور در جایگاه میلاد ۲ محل برگزاری جشنواره از برنامه‌ها استفاده می‌کنند.
یوسفی اضافه کرد: مسابقه پیامکی با طرح سؤالاتی با موضوعات مختلف اقتصادی، گردشگری و جاذبه‌های طبیعی چابهار ویژه بینندگان شبکه استانی هامون با استقبال شمار زیادی از هم‌وطنانمان از شهرهای مختلف کشور روبرو شده است که همه‌شب به‌قیدقرعه جوایزی به ۵ نفر از برندگان اهداء می‌گردد.
مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: در حاشیه برگزاری جشنواره تابستانی مونسون برنامه مختلف تفریحی _ ورزشی مانند موج‌سواری، ماهیگیری خانواده، پرواز بادبادک‌ها، موتورسواری، اتومبیل‌رانی، شنای دریایی و شترسواری ساحلی برگزار شد.
جشنواره تابستانی مونسون منطقه آزاد چابهار تا ۲۲ شهریورماه جاری ادامه دارد.

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو