دوخت 3 هزار لباس فُرم برای دانش آموزان دختر در هنرستان فروغ اندیشه قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43218
ساعت 18:16 چهارشنبه 15 شهريور 1396
مدیر آموزش و پرورش قشم گفت: سه هزار دانش آموز دختر مدارس سطح شهر قشم مهر ماه امسال با لباس های فُرم تولید شده کارگاه خیاطی هنرستان فروغ اندیشه، به مدرسه می روند.

به گزارش فرینا، بهرام پور اشرف با اشاره به تولیدی کردن هنرستان های کار و دانش کشور براساس سیاست های وزارت آموزش و پرورش، افزود: هنرجویان هنرستان فروغ اندیشه قشم در راستای تحقق این سیاست گذاری، سه هزار دست لباس فُرم شامل مانتو، شلوار و مقنعه تولید کردند.

اشرف از کیفیت بالای محصولات و قیمت مناسب آن که 25 درصد پائین تر از قیمت بازار است به عنوان مزیت های اقدام اقتصادی هنرجویان دختر هنرستان فروغ اندیشه قشم نام برد.

وی گفت: دختران هنرجوی کارگاه خیاطی هنرستان فروغ اندیشه قشم از ١٥ تيرماه ٩٦ علاوه بر دوخت سه هزار دست لباس فُرم مدارس دخترانه، تولید ست خواب كودك، تشک، رو تختی، لباس محلی و گلدوزی را نيز انجام داده اند.

مدیر آموزش و پرورش قشم افزود: آموزش و پرورش شهرستان قشم برای تجهیز هنرستان های کار و دانش قشم در سال تحصیلی 97 – 96 با هدف فعال کردن هنرجویان در رشته های همسو با فعالیت تحصیلی و کسب درآمد پایدار هنرجویان برنامه ویژه ای را تدوین کرده است.

پوراشرف با اعلام اینکه با به كارگيری ٥٠ دانش آموز دختر قرار است تا پایان سال تحصیلی آینده در زمینه تولید لباس فُرم دانش آموزان به خودکفایی برسیم، گفت: هنرجویان هنرستان اندیشه فروغ قشم سال گذشته نیز اقدام به دوخت دو هزار چادر برای دختران دانش آموزی که به سن تکلیف رسیدند، کردند.

مدیر آموزش و پرورش قشم افزود: هنرجویان چهار هنرستان پسرانه قشم نیز در زمینه تعميرات خودرو، نقاشی و رنگ آميزی مدارس، تعمير و تجهيز صندلی مدارس و جوشكاری فعالیت می کنند.

جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع در جنوب ایران واقع شده است.




 

شناسه خبری: 43218

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو