برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری ارس

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری ویژه منطقه آزاد ارس در راستای اهداف تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به‌ گزارش فرینا به نقل از مهر، فرشاد رستمی اظهار داشت: این دوره از سوی معاونت گردشگری این اداره کل با همکاری سازمان منطقه آزاد ارس در راستای اجرایی کردن برنامه های تبریز ۲۰۱۸ و در قالب آموزش دوره های تخصصی گردشگری دستگاههای اجرایی مرتبط با این رویداد ویژه کارکنان سازمان منطقه آزاد ارس، عوامل نیروی هنگ مرزی نیروی انتظامی، کارکنان مستقر در پایانه های مرزی و مدیران و کارکنان مراکز اقامتی در این منطقه برگزار می شود.
وی آشناسازی مخاطبان با اهمیت تبریز ۲۰۱۸، توانمندسازی افراد در برخورد صحیح با گردشگران داخلی و خارجی و آشنایی با اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری را از اهداف برگزاری این دوره برشمرد و گفت: در این دوره آموزشی، اهمیت انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸، وظایف فردی در قبال رویداد تبریز ۲۰۱۸، اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری، آداب و نحوه استقبال و بدرقه مسافران، نحوه برخورد با گردشگران داخلی و خارجی و ... مورد تدریس قرار خواهد گرفت.
گفتنی است دوره آموزشی اخلاق حرفه ای و الگوهای رفتاری در گردشگری منطقه آزاد ارس ۱۵ شهریور امسال از ساعت ۱۴ تا ۱۷ در محل سالن کنفرانس این سازمان برگزار خواهد شد.

برچسب ها : منطقه آزاد ارس
امتیاز به خبر :