درخشش بانوان کاراته کار منطقه آزاد ارس در مسابقات استانی

بانوان کاراته کار منطقه آزاد ارس موفق به کسب 3 مدال طلا، 4 مدال نقره و 3 مدال برنز در مسابقات قهرمانی آذربایجان شرقی شدند.

به گزارش فرینا، بانوان حاضر در رده های مختلف سنی تیم کاراته منطقه آزاد ارس در مسابقات قهرمانی استانی کاراته سبک کیوکوشین حضور داشتند و موفق به افتخارآفرینی برای ورزش ارس شدند. بر همین اساس، رها شکسته‌بند در رده سنی خردسالان وزن ۳۵+ ، سکینه قربان‌نژاد در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۰- و سروش علیزاده در رده سنی نونهالان وزن ۳۰- موفق به کسب عنوان نخست و مدال طلای این دوره از رقابت ها شدند.
چهار مدال نقره نیز توسط نویده فرزین در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۵- ،آتنا پارسایی در رده سنی نوجوانان وزن ۷۵-، کوثر خلفی در رده سنی جوانان وزن ۶۰- و مهسا غفاری در رده سنی نونهالان وزن ۴۵- برای اردوی تیم ارس به دست آمد.
همچنین منصوره صانعی در رده سنی بزرگسالان وزن ۶۰-، ناعمه وقوفی در رده سنی خردسالان وزن ۲۷- و سیما خلفی در رده سنی نونهالان وزن ۴۰- نیز موفق به کسب مدال برنز و عنوان سوم شدند.
گفتنی است، این دوره از مسابقات در شهر گوگان برگزار شد و تیم کاراته بانوان ارس در سبک کیوکوشین به سرمربیگری خانم جنتی در مسابقات قهرمانی استان حاضر بودند.

امتیاز به خبر :