برگزاری موفقیت آمیز دوره های آموزشی امداد و نجات در ارس

مدیر امداد، نجات و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس از برگزاری موفقیت آمیز دوره های آموزشی امداد و نجات در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش فرینا، محبوب ابراهیمی با اعلام این خبر، گفت: با برگزاری دوره های آموزشی توسط مرکز امداد و نجات و آتش نشانی سازمان منطقه آزاد ارس در طول 5 ماه گذشته، 825 نفر با اصول امداد و نجات آشنا شده اند.
وی تصریح کرد: این کلاس های آموزشی، شامل دوره های آموزشی نحوه استفاده از کپسول های آتش خاموش کن، خود امدادی، اقدامات اولیه هنگام بروز حوادثی چون سیل و زمین لرزه و ضرورت پیشگیری از حوادث می شود.
ابراهیمی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی مذکور برای پرسنل شرکت های تولیدی، انبارها، مراکز آموزش، مراکز نظامی، مدارس، بیمارستان ها و بنگاه های اقتصادی مستقر در منطقه آزاد ارس، انجام گرفته است.
وی ضمن اشاره به اینکه دوره های آموزشی امداد و نجات در این مرکز همچنان ادامه دارد، افزود: مرکز امداد، نجات و آتش نشانی منطقه آزاد ارس، به صورت کامل در خدمت سرمایه گذاران، شرکت ها، ساکنین منطقه و گردشگران بوده و مرکز پیام این مرکز به صورت 24 ساعته با شماره تلفن 0415151 در دسترس عموم مردم قرار دارد.

امتیاز به خبر :