پروژه های آبرسانی در «نوردوز» افتتاح و کلنگ زنی شد

همزمان با هفته دولت و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مخزن آب نوردوز افتتاح و خط جدید لوله آب شرب نوردوز کلنگ زنی شد.

به گزارش فرینا، مخزن آب 300 متر مکعبی نوردوز با اعتبار 700 میلیون تومان به همراه خدمات نیرورسانی و حفر چاه و با خط انتقال 4 کیلومتری، افتتاح شد.
در کنار این افتتاح، خط لوله آب شرب نوردوز نیز با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون تومان، توسط مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، کلنگ زنی شد.
خط جدید آب شرب نوردوز، شامل روستاهای دوزال، کردشت و نوجه مهر به طول 14 کیلومتر و شبکه داخل محدوده نوردوز به طول 5 کیلومتر خواهد بود.
حضور در مزار شهدای سیه رود و ادای احترام به مقام شهدا نیز بخش دیگری از این مراسم بود. در ادامه نیز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در منزل شهیدان نعمتی و ناهیدی حاضر شده و با خانواده این شهدا دیدار کرد.
با دستور محسن خادم عرب باغی؛ سازمان منطقه آزاد ارس عهده دار عملیات فنی و بازسازی منزل شهید شد همچنین بنیاد شهید شهرستان جلفا و شهرداری سیه رود در این پروژه همکاری خواهند داشت.
گفتنی است، در مراسم افتتاح و کلنگ زنی پروژه های مرکز نوردوز، علاوه بر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، فرماندار شهرستان جلفا، مدیر مرکز نوردوز و جمعی از مدیران سازمان منطقه آزاد ارس و شهرستان نیز حضور داشتند.
مرز نوردوز تنها مرز ایران و ارمنستان محسوب می شود و این مرز واقع شده در منطقه آزاد ارس، یکی از مرزهای مهم کشور در زمینه عبور مسافر و ترانزیت کالا محسوب می شود.

امتیاز به خبر :