تولید روزانه 20 تُن نان و کلوچه در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43107
ساعت 12:47 سه شنبه 7 شهريور 1396
همزمان با ششمین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، عملیات تولید روزانه 20 تُن نان و کلوچه در شهرک صنعتی تولای قشم با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شد.

به گزارش فرینا، مدیرعامل شرکت راوک قشم در آئین آغاز به کار تولید محصولات نان و کلوچه این شرکت، گفت: برای تولید روزانه 15 تُن نان (چپاتی و لبنانی) و 5 تُن کلوچه (15 هزار عدد در هر ساعت) مبلغ 30 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
محمد نصیری اعلام کرد: محصولات تولیدی این کارخانه در سطح استان هرمزگان توزیع خواهد شد و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در زمینه بازاریابی، برنامه ریزی صادرات محصولات نان این شرکت به کشورهای حاشیه خلیج فارس به ویژه عمان وامارات آغاز شده است.
به گفته وی، تولید پنکک (کرپس) در 35 نوع مختلف برای اولین بار در خاور میانه تا سال آینده نیز در این واحد تولیدی آغاز خواهد شد و در کنار آن تولید نان (کرسنات، پراتا و اکمک) نیز در دستور کار قرار دارد.
حمید رضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در مراسم آغاز به کار تولیدات شرکت راوک قشم، گفت: توسعه فعالیت های اقتصادی کشور به ویژه در مناطق آزاد از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، افزود: سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان نماینده عالی دولت برنامه ویژه ای برای تسهیل امر صادرات محصولات تولیدی در این منطقه با کاهش هزینه های گمرکی مربوط به ورود مواد اولیه و سرعت بخشیدن به تخلیه و بارگیری کالا در بنادر به کار گرفته است.
وی با اعلام اینکه برای کسب موفقیت در بازار رقابت چاره ای جز توجه بر کیفیت محصولات تولیدی نداریم، افزود: بالا بردن کیفیت محصولات تولیدی، بسته بندی مناسب و توجه به زمان تحویل محصولات از جمله رموز ماندگاری تولیدکنندگان در صحنه رقابت جهانی است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهارامیدواری کرد که شرکت راوک با آینده نگری و به روزرسانی ماشین آلات تولیدی خود بتواند نبض بازار کشورهای حاشیه خلیج فارس را برای ارائه محصولات خود به دست گیرد.
بنا به این گزارش، کارخانه تولید نان و کلوچه راوک با اعتبار 30 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم و فراهم کردن شرایط اشتغال ۳۲ نیروی کار مستقیم در زمینی به مساحت دو هزار و 500 متر مربع در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید.

شناسه خبری: 43107

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو