رایحه عطر تولید شده در منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/43106
ساعت 12:46 سه شنبه 7 شهريور 1396
همزمان با ششمین روز از هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، فعالیت شرکت تولیدی و بسته بندی «عطر آریا ترنم پیشرو قشم» با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شد.

به گزارش فرینا، عبدالمناف جلالی مدیرعامل شرکت «عطر آریا ترنم پیشرو قشم» در آئین افتتاح و آغاز به کار این شرکت تولیدی گفت: برای راه اندازی این واحد تولیدی 30 میلیارد و 280 میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.
وی با اعلام اینکه 50 درصد محصولات عطر و اُدکلن این واحد تولیدی به نقاط مختلف کشور صادر می شود، افزود: 20 درصد محصولات تولیدی این شرکت در مرحله نخست فعالیت برای مصرف مردم جزیره قشم منظور شده و 30 درصد باقی مانده نیز به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر می شود.
به گفته مدیرعامل شرکت تولیدی و بسته بندی عطر آریا ترنم قشم، برای صادرات محصولات خود مذاکرات مهمی را با فعالان اقتصادی در کشورهای حاشیه خلیج فارس آغاز کرده ایم و امیدواریم هرچه زودتر بوی خوش عطر تولیدات محصولات این شرکت در بیشتر کشورهای حاشیه خلیج فارس بپیچد.
وی از برند «هریسون» به عنوان مارک اختصاصی عطرهای تولید شده این کارخانه در منطقه آزاد قشم نام برد و افزود: محصولات این واحد تولیدی با مواد اولیه فرانسوی و کیفیت بالای ماندگاری بوی عطر  به میزان 200 هزار عدد در مرحله نخست از امروز آغاز می شود.
حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم هم در مراسم افتتاح این کارخانه تولیدی و بسته بندی عطر و اُدکلن، گفت: برای موفقیت در بازارهای جهانی باید کیفیت محصولات را در سطح بین المللی بالا برد.
وی با اعلام اینکه سیاست سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان نماینده عالی دولت تدبیر و امید تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است، افزود: طی دو سال و نیم گذشته تلاش کرده ایم با تغییر سیاست های این سازمان از واحدهای تولیدی با ایجاد اشتغال پایدار و افزایش محصولات صادراتی حمایت کنیم و در این مسیر موفقیت های خوبی به دست آورده ایم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یادآور شد: برند سازی در تولید محصولاتی همچون عطر و اُدکلن برای رقابت در بازارهای هدف بسیار مهم است و واحدهای تولید کننده باید برای موفقیت در امر صادرات به مقوله کیفیت و بسته بندی توجه ویژه داشته باشند.
شرکت تولیدی و بسته بندی عطر آریا ترنم پیشرو قشم با 30 میلیارد و 280 میلیون ریال اعتبار در زمینی به مساحت 590 متر مربع با اشتغالزایی مستقیم 12 نیروی کار در ششمین روز از هفته دولت کار خود را آغاز کرد.

شناسه خبری: 43106

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو