مسابقات ورزشی دانش آموزی در مناطق آزاد ارس و اروند برگزار می شود

دبیر شورای راهبردی ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی از برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی ویژه دختران و پسران مناطق آزاد هفتگانه کشور در مناطق آزاد ارس و اروند خبر داد.

به گزارش فرینا، بیژن شیری افزود: بر اساس تقویم ورزشی مشترک مناطق آزاد که در دهمین جلسه شورای راهبردی ورزش تصویب و ابلاغ شد، دانش آموزان دختر و پسر مناطق آزاد در رشته تنیس روی میز با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
شیری افزود: مسابقات دانش آموزی مناطق آزاد همزمان با روز سیزده آذر ماه (روز دانش آموز) برای پسران در منطقه آزاد اروند، و مسابقات دختران در منطقه آزاد ارس برگزار خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه این دور از مسابقات در سال آینده در قالب جشنواره ورزشی دانش آموزی در مناطق آزاد برگزار خواهد شد گفت: هر یک از مناطق آزاد کشور بعد از بازگشایی مدارس در پاییز، با برگزاری مسابقات درون منطقه ای و انتخاب برترین های شرکت کننده، یک تیم 3 نفره متشکل از ورزشکاران دختر و پسر رشته تنیس روی میز را به همراه یک سرپرست به مناطق آزاد ارس و اروند اعزام خواهند کرد.
دبیر شورای راهبردی ورزش دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پایان افزود: در سال جاری دانش آموزان دبیرستانی در این دور از مسابقات حضور خواهند یافت ولی در سال آینده برای سایر سطوح تحصیلی نیز برنامه ریزی خواهد شد.

امتیاز به خبر :