کنترل دقیق تردد خودرویی در مناطق آزاد کشور با پلاک های جدید

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فراهم شدن شرایط کنترل دقیق برای تردد خودروها در مناطق آزاد کشور با نصب پلاک های جدید که در سامانه جامع شماره گذاری کشوری ثبت شده، خبر داد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی در آئین رونمایی از طرح ملی پلاک ویژه مناطق آزاد کشور در سالن شماره گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، گفت: امنیت و ارتقای سطح سلامت تردد خورویی در منطقه آزاد قشم با کاهش تصادفات برای ما بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: با اقدامات انجام شده در سطح جاده های جزیره قشم و کنترل نیروهای راهور خوشبختانه عید امسال را با کمترین میزان تصادفات سپری کردیم.
به گفته مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، با یکسان سازی پلاک وسایل نقلیه مناطق آزاد کشور و ثبت تخلفات احتمالی در سامانه جامع شماره گذاری کشور، شاهد کاهش تخلفات به ویژه پائین آمدن تصادفات منجر به جرح و فوت خواهیم بود.
وی با اشاره به نقش نیروهای راهور برای سلامت تردد جاده ای، بیان داشت: برای تقویت فعالیت پلیس راهور در منطقه آزاد قشم و اجرای دقیق و کامل قانون، همانند گذشته به این نیرو در بخش های مختلف کمک خواهیم کرد.
مومنی با اظهار نارضایتی از شرایط تردد خودرویی در جزیره قشم اظهارامیدواری کرد با نصب پلاک جدید بر روی خودروهای این منطقه و کنترل دقیق قوانین و مقررات توسط پلیس راهور، شاهد نظم و انضباط بیشتر و بهتر همانند آنچه در منطقه آزاد قشم دیده می شود، باشیم.
طرح ملی پلاک های ویژه مناطق آزاد کشور روز سه شنبه با حضور سردار موسی امیری جانشین فرمانده پلیس راهور، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، فرمانده راهور استان هرمزگان، فرمانده هان پلیس راهور استان های دارای مناطق آزاد، امام جمعه شهرستان قشم و شماری از مسئولان کشوری، استانی و شهرستان قشم در سالن شماره گذرای سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان پایلوت این طرح رونمایی شد و طی آئینی دو خودرو به صورت نمادین شماره گذاری شدند.

امتیاز به خبر :