منطقه آزاد قشم میزبان برنامه "ایده شو" در روز جهانی کودک

لینک کوتاه: freena.ir/detail/42616
ساعت 09:28 چهارشنبه 4 مرداد 1396
مدیر پروژه «قشم جزیره‌ای برای کودکان» گفت: همزمان با 29 آبان مصادف با 20 نوامبر روز جهانی کودک، برنامه «ایده شو» در سطح ملی در این جزیره برگزار خواهد شد.


به گزارش فرینا، سید مصیب دریانورد اعلام کرد: مسابقه ایده پردازی با محوریت شعار «قشم جزیره‌ای برای کودکان» همزمان با روز جهانی کودک در قشم برگزار می شود.
وی با اعلام اینکه برنامه «ایده شو» با محوریت شعار "قشم جزیره ای برای کودکان" با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم برگزار خواهد شد، افزود: تقویت میزان مشارکت عمومی، ارتباط با افراد خلاق و نوآور و بهره گیری از تفکرات خلاقانه در راستای ارتقای کیفیت زندگی کودکان در قشم بخشی از اهداف این برنامه است.
عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان و مدیر پروژه قشم جزیره‌ای برای کودکان با اشاره به اینکه برنامه «ايده شو» بدون محدودیت سنی برای ایده پردازان و بصورت ملی در قشم برگزار خواهد شد، ادامه داد: علاقمندان برای حضور در این مسابقه می‌توانند فرم‌های الکترونیکی ثبت نام و ثبت ایده خود را حداكثر تا ۳۰ مهرماه ۹۶ با مراجعه به پایگاه اینترنتی به آدرس www.islandforchildren.com تکمیل نمایند.
وی گفت: ایده‌های برتر ارسالی پس از بررسی اوليه توسط کمیته داوران برای شرکت در برنامه «ايده شو» اعلام و ایده پردازان منتخب در روز مراسم در تاریخ ۲۹ آبان مصادف با ۲۰ نوامبر و همزمان با روز جهانی کودک، ايده‌های خود را در مدت زمان مشخص برای داوران و حضار در مسابقه ایده شو ارائه خواهند نمود و در نهایت ایده های برتر شرکت کنندگان توسط هئيت داوران انتخاب و به صاحبان ايده های برتر جوايزی نفیس اهدا خواهد شد.
دریانورد با اشاره به اهمیت و جایگاه «مسولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی» در ارتقای کیفیت زندگی کودکان در جزیره قشم بیان داشت: این برنامه با حمایت بانک شهر، شرکت ساختمانی دهلیز، شرکت مبلمان مبین و هتل سینگو، همزمان با روز جهانی کودک در جزیره قشم برگزار می شود.
جزیره قشم با یکهزار و 500 کیلومتر مربع وسعت به عنوان بزرگترین جزیره خلیج فارس در جنوب ایران واقع شده است.

شناسه خبری: 42616

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو