با حضور دستیار جوان دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور نشستی در حوزه «مسئولیت اجتماعی و راهکارهای توسعه برند شهری» با حضور جوانان فعال در بخش خصوصی و مدیران سازمان منطقه آزاد ماکو برگزار شد.
به گزارش فرینا، مصطفی حسنی با حضور در این نشست به معرفی ظرفیت های صادراتی در مناطق آزاد کشور اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه در بخش هایی از مناطق آزاد کشور به خصوص منطقه آزاد ماکو برندهایی مشغول به فعالیت هستند و ظرفیت های صادراتی وجود دارد، معرفی دقیق برای بهترسازی تصور مناطق آزاد در جامعه بسیار ضروری است.
حسنی، نقش شبکه های اجتماعی را در معرفی برندهای شهری و مسئولیت اجتماعی در مناطق آزاد کشور موثر دانست و افزود: باید از نقش شبکه های اجتماعی برای معرفی برند شهری و مسئولیت اجتماعی استفاده کرد و بخشهایی از جامعه که در توسعه مناطق آزاد همراه هستند را به مشارکت گرفت.
وی گفت: باید تلاش کنیم در مناطق آزاد طرح لبخند به تولید ملی اتقاق بیافتد و بهتر بتوانیم مناطق آزاد را معرفی کنیم.
دستیار جوان دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ادامه داد: تصویرسازی دقیق تر از مناطق آزاد می تواند در برندسازی توریسم در مناطق نقش مهمی ایفا کند و از ظرفیت های عشایری در منطقه آزاد ماکو و ظرفیت های گردشگری و بوم گردی استفاده شود.
حسنی افزود: این موضوع نیازمند یکپارچگی است که می تواند تصویر بهتری ایفا نماید، این موارد موجبات وادارسازی برای مشتریان و ذی نفعان را فراهم می کند.
دستیار جوان دبیرشورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در پایان افزود: این یکپارچه سازی به جوانان در مناطق آزاد کمک می کند تا ظرفیت اقتصادی خود را به سمت تولید و ثروت آفرینی سوق دهند و از این ظرفیت ها استفاده کنند.