مردم عمان با خودروی شخصی به قشم سفر می‌کنند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/41241
ساعت 15:58 چهارشنبه 7 تير 1396
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از تسهیل سفر دریایی از کشور عمان به جزیره قشم با خودروی شخصی خبر داد.

به گزارش فرینا، فرزین حقدل در جمع خبرنگاران گفت: اسکله تخلیه و بارگیری خودروی بندر بهمن آماده سازی شده و مردم عمان در صورت تمایل برای سفر به جزیره قشم می‌توانند با خودروی شخصی 2 روز در هفته از مسیر دریا اقدام کنند.

حقدل با اشاره به سفر 66 تن از عمان در مردادماه 1395 به قشم برای نخستین بار افزود: انتقال خودروهای عمانی از بندر خصب به بندر بهمن با پلاک ترانزیتی با هماهنگی اداره کل گمرک و ترانزیت سازمان منطقه آزاد قشم و اداره شماره‌گذاری این سازمان در کمترین زمان ممکن امکان‌پذیر شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: خط مسافری و باری دریایی دایمی قشم و عمان در صورت استقبال بیشتر مسافران ایرانی و عمانی قابل افزایش است و مسافران عمانی می‌توانند از مزیت سفر به نقاط مختلف کشور نیز با دریافت ویزای سه ماهه در بندر بهمن، فرودگاه بین‌المللی قشم و دفتر نمایندگی وزارت خارجه استفاده کنند.

راه اندازی خط دریایی ایران به عمان (قشم- خصب) با توافق‌های صورت گرفته توسط مسئولان دو کشور و صدور ویزای دو هفته‌ای در مبادی برای مسافران محقق شده است.


شناسه خبری: 41241

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو