سه مجموعه ورزشی روستایی در قشم افتتاح شد

لینک کوتاه: freena.ir/detail/41180
ساعت 08:48 شنبه 3 تير 1396
سه مجموعه ورزشی روستایی با حضور مسوولان کشوری، استانی و منطقه آزاد قشم در این منطقه به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا به نقل از ایرنا، خانه ورزش روستایی رمچاه، گربدان و زمین چمن مصنوعی رمکان طی آیینی با حضور معاون توسعه ورزش همگانی و مدیرکل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی و سایر مسوولان استانی و شهرستانی شامگاه پنجشنبه در قشم به بهره برداری رسید و یک سالن ورزشی چند منظوره نیز کلنگ زنی شد.
رییس اداره ورزش و جوانان منطقه آزاد قشم اعتبار اختصاص یافته برای هر یک از خانه های ورزش روستایی را 40 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: دارت، شطرنج، فوتبال دستی و ده دنگا هم اکنون در این اماکن دایر است و در نظر داریم این خانه ها را توسعه داده و به تاتمی جهت توریج ورزش های رزمی نیز تجهیز کنیم.
فریدون نایبی افزود: زمین چمن مصنوعی روستای رمکان با بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال به صورت مشارکتی احداث شده و به زودی نیز زمین هایی در روستاهای زینبی و کوشه افتتاح می شوند.
وی بیان کرد: سالن ورزشی زیرانگ نیز با یک هزار مترمربع و گنجایش 600 تن حدود 12 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که بخشی از آن توسط خیرین تامین شده و پیش بینی می شود تا هفته دولت به بهره برداری برسد.
حمیدرضا مومنی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز با توجه به افتتاح 2 خانه ورزش روستایی و راه اندازی 2 خانه دیگر در آینده نزدیک از سوی وزارت ورزش و جوانان، متعهد شد چهار خانه ورزش روستایی در این جزیره احداث کند.

شناسه خبری: 41180

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو