توسعه فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه انرژي پارس

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4087
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس ازبرنامه هاي توسعه اي پروژه هاي اين فرودگاه خبرداد.

فرشيد کلاه کج ، مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس با بيان اين مطلب و در خصوص پروژه هاي توسعه ايي آينده در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) گفت: پروژه هاي متعددي براي توسعه اين فرودگاه براي آينده تدوين شده است.

وي تصريح کرد: از آن جمله مي توان به توسعه ترمينال شماره هاي دو با سطحي معادل 14 هزار متر مربع با آخرين مشخصات فني شامل سه دستگاه Air Bridge(پل هوايي) ، سيستم بارانداز يا Docking،سيستم اطلاع رساني رايانه اي، سيستم رايانه اي check-in و بار،حفاظت نامحسوس با دوربين هاي مدار بسته اشاره کرد.

کلاه کج از ديگر پروژه هاي توسعه ايي اين فرودگاه را حفاظت نامحسوس با دوربين هاي مدار بسته عنوان کرد و افزود: اين پروژه شامل توسعه اپرون با مساحت 37 هزار و 125 متر مربع و تاکسيوي شرقي با سطح پروازي 55 هزار 125 متر مربع است.

مدير فرودگاه بين المللي خليج فارس منطقه ويژه اقتصادي انرژي پارس تصريح کرد: همچنين پروژه هاي CIP و هتل فرودگاهي نيز از ديگر پروژه ها محسوب مي شود که شامل ساختمان CIP با سطحي معادل 1200 متر مربع ، هتل فرودگاهي با سطحي معادل 600 متر مربع و شاخصه اين ساختمان سرعت اجراي بالا در 5 ماه است./205

شناسه خبری: 4087

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی