1200 فرصت سرمايه گذاري استان فارس معرفي مي شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4060
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز از ارائه 1200 فرصت سرمايه گذاري استان فارس درهمايش فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري ايرانيان مقيم خارج از کشور و سرمايه گذاران داخلي که قرار است اول تا سوم خرداد درشيرازبرگزار شود خبرداد.

حميد رضا بختياري، مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena) افزود: در حال حاضر بالغ بر 1200فرصت سرمايه گذاري جديد در استان فارس وجود دارند که اين فرصت هاي سرمايه گذاري بيشتر با محوريت پروژه هاي کوچک و متوسط است که در بخش هاي مختلف در دست اجرا است.

وي تصريح کرد: اين پروژه ها در بخش هاي مختلفي نظير نوسازي بافت هاي فرسوده و عمران شهري، نفت و گاز و پتروشيمي، کشاورزي و گردشگري است.

بختياري در خصوص برگزاري همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري گفت: اين همايش با حضورسازمان سرمايه گذاري اقتصاد و دارايي و استانداري فارس و موسسه خدمات مديريت سيما فيلم و سرمايه گذاران ايراني خارج از کشور برگزار مي شود.

وي تصريح کرد: تاکنون از 18 کشور که عمدتا کشور هاي اروپايي هستند براي حضور در اين همايش ثبت نام به عمل آمده است.

به گفته مدير عامل منطقه ويژه اقتصادي شيراز؛هدف از برگزاري اين همايش، تحليل و تدوين مشکلات جذب سرمايه گذاري در کشور و تشکيل Joint ventures،ايجاد ميز مذاکره بين صاحبان پروژه ها و علاقمندان به سرمايه گذاري و پيگيري مباحث مطرح شده تا انعقاد قرارداد، ظرفيت ها و مزيت هاي بازار سرمايه ايران،ظرفيت ها و فرصت هاي سرمايه گذاري در ايران،ايجاد پل ارتباطي مابين نهادهاي دولتي و بخش خصوصي وشفاف سازي تضمين و گسترش امنيت سرمايه گذاري است./206

شناسه خبری: 4060

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو