جهش مثبت ارس در اجرای سیاست های غذا و داروی کشور

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40564
ساعت 14:23 شنبه 16 ارديبهشت 1396
دبير قطب غذا و دارو در مناطق آزاد كشور، گفت: منطقه آزاد ارس در مدت يك سالی كه از ابلاغ شيوه نامه های غذا و دارو می گذرد، در اجرای سياست های آن جهش مثبتی داشته است.

به گزارش فرینا، محمد فلاح در نشست یک روزه قطب غذا و داروی مناطق آزاد کشور که در منطقه آزاد ارس برگزار شد، تصریح کرد: مناطق آزاد در حوزه غذا و دارو می توانند به الگویی برای تعمیم دادن به کل کشور تبدیل شوند.

وی افزود: مناطق آزاد ایران پایلوت اجرای فعالیت های مرتبط با سلامت، غذا و دارو هستند و در سال های اخیر نیز اقدامات ارزشمندی در این زمینه صورت گرفته است.
فلاح خاطرنشان کرد: سلامت غذا و دارو و تسهيل روابط اقتصادی در مناطق آزاد كشور از مهم ترین اهدافی بوده است که در سال های اخیر در این مناطق پیگیری شده است.
وی تاکید کرد: در این منطقه نيروی انسانی متخصص جذب و تامين شده و در فضای مناسبی مشغول به فعالیت هستند و اقدامات مناسبی در فرهنگ سازی و تبليغات صورت گرفته است.
فلاح در ادامه گفت: در دولت تدبیر و امید توانسته ايم سياست های مناطق آزاد را با سازمان غذا و دارو همسو و همگن كنيم و اثرات مثبت این کار، کاملا مشهود است.
وی عنوان کرد: در ماه های آتی نیز تصمیم به اجرای برچسب اصالت كالا برای جلوگيری از قاچاق كالا داریم و مناطق آزاد ایران در این زمینه پیش قدم خواهند شد.
فلاح ادامه داد: مباحث مربوط به سازمان استاندارد نیز در مناطق آزاد از طریق دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشو دنبال می شود تا سازمان استاندارد نیز شیوه ها و دستورالعمل خود را در این مناطق اجرایی کند.
گفتنی است، نشست یک روزه قطب غذا و داوری مناطق آزاد کشور در سال 96 در منطقه آزاد ارس و با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، مدیر سلامت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور، مدیرکل مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، مدیرکل دفتر برنامه ریزی، پایش، بهبود فرآیندها و امور استانهای سازمان غذا و دارو و مدیران سلامت و غذا و داروی سازمان های مناطق آزاد کشور در منطقه آزاد ارس برگزار شد. بازدید مدیران سلامت سازمان های مناطق آزاد کشور از مدیریت غذا و داروی منطقه آزاد ارس نیز بخشی از این برنامه یک روزه بود.

گالری تصاویر

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو