آمادگي مناطق ويژه اقتصادي در معرفي فرصـت‌هاي سرمايه‌گذاري

لینک کوتاه: freena.ir/detail/4052
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
رئيس کميته علمي و محتوايي همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري از اعلام آمادگي مناطق ويژه اقتصادي براي معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري خود در اين همايش خبر داد.

جعفر آهنگران با اعلام اين خبر در گفتگو با خبرنگار بنا(bena)گفت:مناطق ويژه اقتصادي با توجه به قابليت‌هاي متنوعي که دارند مي‌توانند فرصت‌هاي خوبي براي جذب سرمايه‌گذاران ارائه دهند.

وي از اعلام آمادگي مناطق ويژه اقتصادي پتروشيمي و بندري به طور مشخص براي حضور در همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري خبر داد و گفت:‌ تاکنون اين مناطق به طور جدي آمادگي خود براي حضور و معرفي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري در اين همايش بين المللي اعلام کرده اند و روزهاي آينده ساير مناطق ويژه اقتصادي نيز برنامه هاي خود براي حضور در اين همايش را اعلام خواهند کرد.

آهنگران با اشاره به وجود 16 منطقه ويژه اقتصادي در کشور تأکيد کرد: در حال حاضر اين 16 منطقه ويژه اقتصادي در اغلب حوزه‌ها از جمله صنعت،‌ نفت، خدمات تخصصي و غيره فعاليت دارند و مي‌توانند فرصت‌هاي خوبي براي سرمايه‌گذاري داخلي و خارجي ارايه کنند.

گفتني است سومين همايش بين‌المللي فرصت‌هاي سرمايه‌گذاري به طور مشترک با همکاري سازمان مناطق آزاد و ويژه اقتصادي و سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري نيمه اول آذرماه در جزيره کيش برگزار خواهد شد.

/202

شناسه خبری: 4052

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو