استقرار کیوسک‌ نظرسنجی الکترونیک در سازمان منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40464
ساعت 12:49 يکشنبه 10 ارديبهشت 1396
مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در راستای تکریم به ارباب‌رجوع در سازمان، کیوسک‌های نظرسنجی الکترونیک در حوزه‌های مختلف مستقر شده است.

به گزارش فرینا، رحیم بخش رامین با اعلام مطلب بالا افزود: در حال حاضر این کیوسک‌ها در حوزه‌های معاونت فنی و زیربنایی، مدیریت‌های تجهیز و گسترش سرمایه و توسعه تجارت استقراریافته که ارباب‌رجوع با فشار دادن یکی از شکلک‌های تعبیه‌شده رضایت و عدم رضایت خود را اعلام می‌نمایند.

رامین در ادامه بیان کرد: از دیگر کارهای انجام‌شده توسط این مدیریت برگزاری نشست‌های "هم‌اندیشی با موضوع آسیب‌شناسی سازمانی" باهدف نهادینه کردن انجام کارهای گروهی و مشارکت دادن کارشناسان در ارایه راهکارهای مناسب سازمانی است.

او گفت: کارشناسان در این نشست‌ها آسیب‌های سازمانی را شناسایی، علت‌یابی و راهکار رفع آسیب را ارائه خواهند نمود تا مدیران سازمانی بر اساس این راهکارها دستورالعمل‌ها را تدوین یا اصلاح کنند.
این نشست‌ها به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود که تاکنون موفق به برگزاری 6 نشست برای کارشناسان و روسای اداره و 2 نشست برای مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار شده‌ایم.

شناسه خبری: 40464

آخرین اخبار

گزارش صادرات و واردات 9 ماهه سازمان منطقه آزاد کیش
از تبدیل شدن منطقه آزاد کیش به جزیره نوآورانه حمایت می‌کنیم
سه بانک مطرح کشور خواستار همکاری های گسترده با سازمان منطقه آزاد کیش شدند
گزارش عملکرد صادرات و واردات منطقه آزاد انزلی در 9 ماهه سال 1403
گزارش صادرات و واردات در 9 ماهه سال 1403 سازمان منطقه آزاد اروند

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
سیاست‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی مناطق آزاد در دولت چهاردهم
اقتصاد دریا محور، پیشران توسعه مناطق آزاد و ويژه اقتصادي: نه خيلي دور و نه خيلي نزديك
رونق اقتصاد دیجیتال با پیاده‌سازی مدل سیلیکون ولی در مناطق آزاد ایران
لزوم كارآمدي مناطق آزاد و ويژه اقتصادي در جذب سرمايه‌گذاري