استقرار کیوسک‌ نظرسنجی الکترونیک در سازمان منطقه آزاد چابهار

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40464
ساعت 12:49 يکشنبه 10 ارديبهشت 1396
مدیر فناوری اطلاعات و تحول اداری سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: در راستای تکریم به ارباب‌رجوع در سازمان، کیوسک‌های نظرسنجی الکترونیک در حوزه‌های مختلف مستقر شده است.

به گزارش فرینا، رحیم بخش رامین با اعلام مطلب بالا افزود: در حال حاضر این کیوسک‌ها در حوزه‌های معاونت فنی و زیربنایی، مدیریت‌های تجهیز و گسترش سرمایه و توسعه تجارت استقراریافته که ارباب‌رجوع با فشار دادن یکی از شکلک‌های تعبیه‌شده رضایت و عدم رضایت خود را اعلام می‌نمایند.

رامین در ادامه بیان کرد: از دیگر کارهای انجام‌شده توسط این مدیریت برگزاری نشست‌های "هم‌اندیشی با موضوع آسیب‌شناسی سازمانی" باهدف نهادینه کردن انجام کارهای گروهی و مشارکت دادن کارشناسان در ارایه راهکارهای مناسب سازمانی است.

او گفت: کارشناسان در این نشست‌ها آسیب‌های سازمانی را شناسایی، علت‌یابی و راهکار رفع آسیب را ارائه خواهند نمود تا مدیران سازمانی بر اساس این راهکارها دستورالعمل‌ها را تدوین یا اصلاح کنند.
این نشست‌ها به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود که تاکنون موفق به برگزاری 6 نشست برای کارشناسان و روسای اداره و 2 نشست برای مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار شده‌ایم.

شناسه خبری: 40464

آخرین اخبار

برقراری پرواز شارجه از فرودگاه بین‌المللی قشم
همکاری با اکو انتخاب نیست؛ مسیر راهبردی آینده منطقه است
بازدید مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار از اداره کل گمرک منطقه
ارس تنها منطقه آزاد عضو سازمان جهانی گردشگری است
ارس در فهرست بررسی پایتخت‌های گردشگری جدید قرار می‌گیرد

یادداشت

اینچه‌برون؛ دروازه ایران به راه ابریشم و اوراسیا
مانیفست تازه دولت برای احیای مناطق آزاد
ارس؛ گذرگاه استراتژیک ایران به اوراسیا: فرصت ها و چشم اندازها
چرا ترامپ به دنبال بازآفرینی نظم نوین جهانی است؟
مناطق آزاد پایلوت هم پیوندی اقتصاد ملی و بین‌المللی