همکاری مطلوب سازمان منطقه آزاد و فرمانداری قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40411
ساعت 17:24 يکشنبه 3 ارديبهشت 1396
فرماندار شهرستان قشم از سازمان منطقه آزاد و این نهاد اجرایی به عنوان دو بال قدرتمند دولت تدبیر و امید در این منطقه نام برد.

به گزارش فرینا، علیرضا نصری در نشست خبری با فعالان رسانه ای جزیره گفت: کارهای مهم عمرانی که در جای جای شهرستان قشم جریان دارد نتیجه تعامل و همدلی دو نهاد خدمتگزار در این منطقه است.

وی با اعلام اینکه برای حل مشکلات مردم با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم یک هدف واحد را دنبال می کنیم، افزود: هر دو نهاد در حوزه مسائل آموزش و پرورش، راه سازی، انتقال آب شرب سالم به روستاها، خدمات بهداشت و درمان و فعالیت های شیلاتی، کشاورزی و بعضی صنایع دیگر، همسو و متحد عمل کرده ایم.
به گفته فرماندار شهرستان قشم، پارسال در فضای تعامل و گفت و گو نتایج مثبتی در بخش خدمات به مردم در قشم اتفاق افتاد که این رویه را با همت بیشتر و هدف مقدس خدمت به مردم قوی تر از گذشته در سال ۹۶ ادامه خواهیم داد.
وی، از حل مشکلات مردم به عنوان برکات تعامل و همدلی فرمانداری و سازمان منطقه آزاد قشم نام برد و ضمن تحسین اقدامات منطقه آزاد قشم در حوزه آبرسانی ادامه داد: اطمینان دارم در سال ۹۶ شاهد جشن آبرسانی به کل روستاهای جزیره قشم خواهیم بود.
نصری از اجرای طرح نظام سلامت در کل کشور به عنوان خدمتی شایسته به مردم سراسر ایران از جمله قشم نام برد که موجب کاهش بار مالی در حوزه بهداشت و درمان مردم شده است.
او همچنین از  شعار سال ۹۶ رهبر معظم انقلاب تحت عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" به عنوان راهکار اصلی حرکت دولت مردان در قشم نام برد و افزود: طبق اعلام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدامات بسیار مهمی در زمینه فعالیت های شیلاتی و کشاورزی با مشارکت بومیان منطقه با هدف روی آوردن سرمایه گذاران به اقتصاد مقاومتی در این منطقه انجام شده است.
فرماندار شهرستان قشم از ظرفیت فراوان قشم در حوزه نفت و‌گاز هم به عنوان فرصتی استثنایی برای ایجاد اشتغال و فعالیت های تولید صادرات محور در این منطقه نام برد.
شهرستان قشم متشکل از جزایر قشم، لارک، هنگام و هرمز به عنوان یکی از مهمترین شهرستان های استان هرمزگان در جنوب کشور و در میان آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

شناسه خبری: 40411

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو