‎همکاری مرکز بین المللی رشد قشم و آموزش و پرورش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40201
ساعت 19:07 چهارشنبه 23 فروردين 1396
مدیر مرکز بین‌المللی رشد منطقه آزاد قشم از افزایش همکاری این مرکز با آموزش و پرورش شهرستان قشم در راستای رشد و پرورش استعدادها و نخبه‌پروری خبر داد.

به گزارش فرینا، سیده مهدیه فلاحی در بازدید از هنرستان‌های دخترانه قشم گفت: مرکز بین‌المللی رشد قشم با در اختیار داشتن فضا، امکانات علمی و آزمایشگاهی همچنین نیروی انسانی ماهر به دنبال شناسایی، جذب و پرورش استعدادهای موجود در این جزیره است.

فلاحی با تاکید بر برنامه ریزی مستمر برای شکوفایی استعداد های علمی دانش آموزان جزیره افزود: برای پرورش نخبگان، دانش آموزان جزیره باید از ظرفیت مراکز علمی منطقه آزاد قشم بهره‌مند شوند .

وی گفت: دستاوردهای دانش آموزان دو هنرستان فروغ اندیشه و سپیده کاشانی بسیار چشم‌نواز و زیبا بوده و این از نبوغ و استعداد های بسیار دانش آموزان قشمی حکایت دارد.

مدیر مرکز بین‌المللی رشد قشم افزود: همکاری این مرکز با آموزش و پرورش می‌تواند نقطه عطفی در راستای نخبه‌پروری در مدارس این جزیره باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم هم در حاشیه این مراسم با تقدیر از دید دلسوزانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نسبت به رشد و جهش علمی در این جزیره، گفت: مرکز بین‌المللی رشد با در اختیار قرار دادن امکانات موجود خود برای استقرار پژوهش‌سرای دانش آموزی، نشان داده است که به دنبال پیشرفت علمی و پرورشی دانش آموزان مستعد این جزیره است.

بهرام پوراشرف افزود: در تفاهم‌نامه با مرکز بین‌المللی رشد، از ظرفیت‌های علمی و تجهیزاتی اعم از فضا، آزمایشگاه، اساتید مجرب و وسایل کمک آموزشی مرکز رشد در مسیر بالندگی و رشد استعدادهای دانش آموزی استفاده خواهد شد.




شناسه خبری: 40201

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو