تجلیل از 70 دانش آموز بخش شهاب قشم در طرح جابربن حیان

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40200
ساعت 19:04 چهارشنبه 23 فروردين 1396


مدیر آموزش و پرورش بخش شهاب جزیره قشم گفت: هفتاد دانش آموز مقطع ابتدایی این بخش از شهرستان قشم با اهدای لوح و کارت هدیه تجلیل شدند.

به گزارش فرینا، سید مسلم دریا نورد با بیان این مطلب گفت: این تعداد دانش آموز از میان هم ردیفان خود در مقطع ابتدایی موفق به کسب عنوان برتر و دریافت لوح و کارت هدیه در آئین اختتامیه طرح «جابرابن حيان» شدند.

دریا نورد افزود: در اين همايش، 430 طرح دانش آموزی ارائه شده بود که از میان آنان ٧٠ طرح به عنوان طرح های برتر انتخاب و از ابداع کنندگان آنها تجلیل شد.

وی، ارائه توضیحات درباره پنج طرح برتر و برگزيده دانش آموزان این بخش كه قرار است در جشنواره استانی مطرح شود نیز از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه «جابر بن حیان» بود.

مدیر آموزش و پرورش بخش شهاب شهرستان قشم ادامه داد: در این مراسم همچنين مرحله دوم آزمون منطقه ای «مولف كوچک» نيز با حضور دانش آموزان منطقه شهاب برگزار و از ده نفر برتر این منطقه تجليل گردید و نفر برگزیده این آزمون هم برای اعزام به استان هرمزگان انتخاب شد.

دریانورد گفت: در پايان این مراسم از همكارانی كه به عنوان معلم راهنما در طرح «جابر بن حیان» کمک و یاور دانش آموزان بودند هم با اعطای لوح سپاس تقدير شد.

شایان ذکر است؛ منطقه شهاب قشم پارسال در مسابقات طرح «جابر بن حیان» و «مولف كوچک» حائز رتبه برتر استان هرمزگان شد و دانش آموزان اين منطقه در تابستان ٩٥ در همايش كشوری که در تهران برگزار شد به عنوان نماينده استان هرمزگان توسط وزیر آموزش و پرورش مورد تجليل و تقدير قرار گرفتند.



 

شناسه خبری: 40200

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو