چاپ کتاب مشترک سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت ملی نفت ایران

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40171
ساعت 15:41 دوشنبه 21 فروردين 1396
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم از چاپ کتاب مشترک این سازمان و شرکت ملی نفت ایران با عنوان « نفت و گاز سال، ایران 2016 » (The Oil and Gas Year Iran 2016) خبر داد.

به گزارش فرینا، رضاباقری نژاد گفت: این کتاب به سفارش وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران تالیف شده و معتبرترین مرجع داخلی و بین المللی در زمینه نفت و انرژی کشور به حساب می آید.

باقری نژاد افزود: چاپ اول « نفت و گاز سال، ایران 2016 » معرفی دقیق و کاملی از صنعت گسترده نفت، گاز و پتروشیمی ایران، خصوصاً پتانسیل های قشم به همه فعالان جهانی نفت و انرژی ارائه می دهد.

وی گفت: این معرفی از طریق مصاحبه با افراد بلندمرتبه بخش دولتی و خصوصی و به کمک اینفوگراف های داده محور، نقشه و مقالات در مورد پروژه ها انجام شده است.

 مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم افزود: هرنسخه از این کتاب به مبلغ هزار و 800 یورو به فروش رسیده و تعدادی از نسخ آن هم به شرکت های بزرگ بین المللی نفت و انرژی پیش فروش شده است.

وباقری نژاد ادامه داد: در این کتاب با افراد برجسته ای در بخش دولتی ایران از جمله «رکن الدین جوادی» معاون وزارت نفت، «حمیدرضا عراقی» مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران و معاون وزیر نفت در بخش گاز، «مرضیه شاهدایی» مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران و معاون وزیر نفت در بخش پتروشیمی، «عباس کاظمی» مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و معاون وزیر نفت مصاحبه شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم گفت: مصاحبه با فعالان بخش خصوصی همچون آقایان «عباس علی آبادی» مدیرعامل شرکت مپنا، «بهزاد محمدی» مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت و «مهدی میرمعزی» مدیرعامل شرکت گسترش انرژی پاسارگاد و از دیگر بخش های این کتاب به شمار می رود.

وی افزود: بخش هایی از این کتاب به معرفی توانمندی های مناطق آزاد در حوزه نفت و انرژی اختصاص یافته و ظرفیت های منطقه آزاد قشم هم به طور اختصاصی در دو صفحه و به قلم «دكتر فرهاد تقى زاده حصارى» مشاور ارشد بين المللى شركت سرمايه گذارى و توسعه قشم و استاد اقتصاد انرژي دانشگاه كيو ژاپن در آن معرفی شده است.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه سازمان منطقه آزاد قشم ابراز امیدواری کرد چاپ اين کتاب به عنوان معتبرترين منبع صنعت نفت و گاز برای اهداف متعالى كشور و خصوصاً توسعه ى پايدار جزيره ى كم نظير قشم، در سال "اقتصاد مقاومتى، توليد و اشتغال" مفيد فايده قرار گیرد.

 

کتاب مشترک سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت ملی نفت ایران ( کلیک کنید )



 

شناسه خبری: 40171

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو