استقبال گردشگران از جشنواره نوروزی «مانگرو» در قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40032
ساعت 15:39 دوشنبه 7 فروردين 1396
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم با اعلام استقبال مردم از جشنواره «مانگرو» در قشم، گفت: شب پایانی این جشنواره به اجرای گروه «رستاک» در استیج سینما دریای قشم اختصاص دارد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده گفت: جشنواره نوروزی «مانگرو» تا دهم فروردین ماه هرشب از ساعت 20 تا 24 در استیج سینمای دریای قشم با حضور شمار زیادی از علاقمندان برگزار می شود.

وی از حضور هنرپیشگان محبوب کشور همچون سعید راد، سید جواد هاشمی، پرستو گلستانی، شبنم فرشاد جو، نصرالله رادش، آرش نوذری و شمار دیگری از هنرمندان در این جشنواره نوروزی در شهر قشم خبر داد.
شیخ زاده همچنین از اجرای خوانندگان بنام کشور همچون حمیدخندان، مازیار عصری، غلامرضا صنعتگر، قاسم افشار و برخی دیگر از خوانندگان در جشنواره «مانگرو» خبر داد.
وی اجرای گروه های محلی رقص و آواز، برگزاری مسابقات متنوع و اجرای گروه موسیقی، اجرای نمایش عمو نوروز و حاجی فیروز را از دیگر بخش های این جشنواره دانست.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم گفت: در شب پایانی این جشنواره گروه «رستاک» در استیج سینما دریای قشم برنامه ویژه برگزار می کنند.
به گفته وی، جشنواره «مانگرو» تنها بخشی از جُنگ ها و جشنواره های شاد نوروزی جزیره است و در کنار این برنامه، شاهد اجرای کنسرت خوانندگان محبوب کشور در سالن نمایشگاه بین المللی منطقه آزاد قشم، جُنگ شبانه در تالار وحدت و نمایشگاه های صنایع دستی اقوام از دیگر برنامه های تعطیلات نوروز است.

شناسه خبری: 40032

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو