منطقه آزاد قشم در تکاپوی خدمات نوروزی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40024
ساعت 14:46 دوشنبه 7 فروردين 1396
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم گفت: همه مراکز اقامتی، بوستان ها، تفریحات دریایی و هوایی، مراکز خرید در جزیره این ایام پر رونق ترین روزهای خود را سپری می کنند.

به گزارش فرینا، فرزین حقدل در گفت وگو با شبکه خلیج فارس بیان کرد: سازمان منطقه آزاد قشم با بیش از 10 سال تجربه پذیرایی از مسافران نوروزی در قالب ستاداجرایی خدمات سفر در حال خدمت رسانی همه جانبه به مسافران نوروزی است.
وی ادامه داد: بیشترین مسافر از طریق بندرپهل به لافت توسط لندینگ کرافت ها (شناورهای ویژه حمل خودرو بر روی دریا) به جزیره وارد می شوند.
قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم یادآور شد: امسال با افزایش پنج گیت ورود خودرو در بندر پهل شرایط ویژه ای برای ورود خودروها به شناورهای لندینگ کرافت فراهم شده و دیگر از صف طولانی خودرویی در این بندر خبری نیست.
وی گفت: ارائه خدمات الکترونیکی و افزایش گیت های ورود به بندرپهل مهمترین عامل حذف صف های بیش از 6 کیلومتری سال های گذشته شده و مسافران در کمترین زمان ممکن (7 دقیقه) با انجام مراحل گمرکی برای انتقال خودرو به شناورهای لندینگ کرافت وارد اسکله می شوند.

قشم بهترین نوار ساحلی جهان را دارد

در ادامه این گفت وگوی تلویزیونی، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم هم از آمادگی جزیره برای پذیرایی از یک میلیون مسافر در ایام نوروز خبر داد و افزود: قشم یکی از بهترین نوارهای ساحلی جهان را دارد و مقصد مناسبی برای گردشگران محسوب می شود.

سیدمحمدامین جعفری حسینی گفت: در جزیره قشم جاذبه های طبیعی، تاریخی و تفریحی فراوانی وجود دارد و گردشگران با هرسلیقه ای می توانند از حضور در جزیره لذت ببرند.
وی ادامه داد: امسال 11 هزار تخت در قالب هتل ها، خانه های بوم گردی و سایر مراکز اقامتی مسافران در کنار 10 کمپ پارک که قابلیت برپایی هفت هزار و 500 چادر دارند برای اسکان مسافران آماده شده است.
جزیره قشم با وسعت یک هزار و 500 کیلیومتر مربع هرساله پذیرایی میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است که بیشترین حضور مسافران به ایام نوروز مربوط می شود.

شناسه خبری: 40024

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو