پیشکسوتان استقلال تهران در قشم پا به توپ می شوند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40021
ساعت 14:24 دوشنبه 7 فروردين 1396
مدیر سلامت، ورزش، امور اجتماعی و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم گفت: فوتبالیست های پیشکسوت استقلال تهران در ورزشگاه تختی شهر قشم و زمین اختصاصی استقلال درگهان، پا به توپ می شوند.

به گزارش فرینا، عباس براهیمی اعلام کرد: این بازی های دوستانه در راستای گرامیداشت یاد و خاطره منصور پور حیدری چهره ماندگار فوتبال ایران و بزرگ مرد استقلالی ها طی روزهای هفتم و هشتم فروردین ماه برگزار می شود.

وی گفت: بازیکنانی که در سال 1990 موفق به کسب عنوان قهرمانی آسیا شدند با گذشت 27 سال دور هم گردآمده تا در جزیره قشم و بازی با فوتبالیست های پیشکسوت منطقه آزاد و استقلال درگهان، بار دیگر خود را محک بزنند.
به گفته مدیر سلامت، ورزش، امور اجتماعی و جوانان سازمان منطقه آزاد قشم، شاهین بیانی، مهدی فنونی زاده، مجید نامجو مطلق، رضا حسن زاده، صادق ورمزیار، عباس سرخاب به همراه چند بازیکن دیگر و با حضور خانواده مرحوم پور حیدری برای برگزاری دو بازی دوستانه به قشم می آیند.
او گفت: فوتبالیست های پیشکسوت منطقه آزاد قشم روز هفتم فروردین ماه از ساعت 20 در ورزشگاه تختی شهر قشم به مصاف نامداران قدیمی استقلال تهران می روند و این تیم سال های گذشته پایتخت از ساعت 17روز هشتم فروردین نیز با پیشکسوتان استقلال درگهان بازی خواهند کرد.
براهیمی بیان داشت: علاقمندان استقلالی های پیشکسوت برای تماشای بازی روز هفتم فروردین در ورزشگاه تختی شهر قشم باید بلیط ورود به این بازی دوستانه را از فروشگاه های ورزشی سیتی سنتر ستاره پردیس و پریما اسپورت خریداری کنند.
وی گفت: بلیط مسابقه دوستانه دو تیم پیشکسوت و هم نام استقلال تهران و استقلال درگهان نیز در فروشگاه های ورزشی و چند فروشگاه معتبر شهر درگهان به فروش می رسد.
جزیره قشم در جنوب ایران واقع شده و این روزها میزبان انبوه مسافران از نقاط مختلف ایران است.

شناسه خبری: 40021

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو