اطلس گردشگری قشم به زودی راه اندازی می شود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40019
ساعت 14:15 دوشنبه 7 فروردين 1396
مدیرکل گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم، رونمایی نقشه سه بعدی الکترونیکی این جزیره را پیش زمینه ای برای طراحی و راه اندازی اطلس جامع گردشگری قشم دانست.

به گزارش فرینا، سید محمدامین جعفری حسینی گفت: نرم افزار اختصاصی "نقشه همراه قشم" که چند روزی است با قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های IOS و اندروید با ویژگی های نوین و کاربردی مطابق با آخرین فناوری های روز طراحی و از سوی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم در دسترس همگان قرار گرفته است سنگ بنای اطلس جامع گردشگری قشم است.
وی، قابلیت های این نقشه در کشور را بی نظیر دانست و افزود: به تمام اماکن اقامتی جزیره اعم از هتل ها، مهمانپذیرها و خانه های بوم گردی توصیه شده تا گردشگران را برای استفاده از این نرم افزار راهنمایی کنند.
جعفری حسینی بهمچنین از گردشگران و ساکنان جزیره نیز تقاضا کرد با پیشنهادات و انتقادات خود سازمان منطقه آزاد قشم را در به روز رسانی و اطلاعات گردشگری و تفریحی در  این نرم افزار راهنمایی کنند.
بنا به این گزارش، در نقشه سه بعدی الکترونیکی قشم، نرم افزار «مسیریابی با گویش فارسی» برای اولین بار در کشور و همزمان با تهران، مشهد و یزد و سرویس "کی کجاست؟ " با امکان اشتراک گذاری موقعیت هر فرد با سایر همسفران نیز طراحی شده است.
علاقه مندان می توانند با مراجعه به "کافه بازار" یا سایت سازمان منطقه آزاد قشم به نشانی WWW.QESHM.IR در پرتال گردشگری نسبت به دریافت این نرم افزار اقدام نمایند.
جزیره قشم با ظرفیت های کم نظیر گردشگری، هوای کاملا بهاری این روزها، سواحل زیبا و بازار مناسب خرید در جنوب ایران واقع شده است.

شناسه خبری: 40019

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو