گردشگری جزیره قشم هر روز با جاذبه هایی نو

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40017
ساعت 13:44 دوشنبه 7 فروردين 1396
مدیرکل میراث فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: در اولین روز سال ۱۳۹۶ با حضور مدیرعامل این سازمان نخستین پرواز تفریحی جایروکوپتر بر فراز خلیج فارس انجام شد.

به گزارش فرینا، سیدمحمدامین جعفری حسینی گفـت: پرواز با جایروکوپتر در قشم نتیجه حمایت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد و همراهی گروهی از بهترین خلبانان کشورمان صورت گرفته تا گردشگران این جزیره جدیدترین و جذاب ترین پروازها را بر فراز خلیج تا ابد فارس تجربه کنند.

وی ادامه داد: جایروکوپتر قشم، ساخت کشور اسپانیا با حداکثر سرعت 200 کیلومتر در ساعت و قابلیت پرواز 400 کیلومتر بدون نیاز به سوخت گیری با ظرفیت دو نفر بر فراز آبی آسمان قشم پرواز می کند.

به گفته مدیرکل گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی سازمان منطقه آزاد قشم، به زودی هواپیماهایی که قابلیت فرود بر روی آب دارند نیز به تفریحات هوایی منطقه آزاد قشم افزوده می شود.

وی از برگزاری مسابقات آفرود در پیست سافاری، شترسواری در روستای گورزین و مسابقات اسبدوانی در روستای زینبی جزیره قشم هم به عنوان دیگر تفریحات در تعطیلات نوروز خبر داد.
جعفری حسینی ادامه داد: هدف گذاری ما در سازمان منطقه آزاد قشم افزایش تفریحات سالم و بدون آلایندگی دریایی، هوایی و زمینی در جزیره است تا گردشگران با حضور در این منطقه علاوه بر لذت بردن از آرامش طبیعت این منطقه، هیجان بازی ها و مسابقات گوناگون را نیز تجربه کنند.
جزیره قشم همه ساله در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز میزبان شمار زیادی از مسافرانی است که از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی با هدف بازدید از ظرفیت های کم نظیر گردشگری، سواحل زیبا، استفاده از هوای کاملا بهاری این روزهای قشم به این منطقه در جنوب ایران سفر می کنند.

شناسه خبری: 40017

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو