تولید و اشتغال هدف راهبردی منطقه آزاد قشم در سال 96

لینک کوتاه: freena.ir/detail/40015
ساعت 13:36 دوشنبه 7 فروردين 1396
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نخستین روز بهار 96 از تولید و اشتغال پایدار به عنوان هدفگذاری راهبردی در این جزیره نام برد.

به گزارش فرینا، حمیدرضا مومنی با تاکید بر اهمیت تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری و نامگذاری سال 96 تحت عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید – اشتغال» افزود: با همه توان و بهره بردن از امکانات موجود و جذب سرمایه گذاران حقیقی با جدیت در این مسیر حرکت خواهیم کرد.
وی گفت: مناطق آزاد براساس بند 11 اقتصاد مقاومتی می بایست در انتقال فعالیت های تولیدی و اشتغال پایدار به دیگر نقاط دیگر سرزمینی ایران پیشگام باشند و منطقه آزاد قشم با توجه به اقدامات انجام شده براساس شعار سال 95، گام های مهمی در حوزه اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذار برداشته که به طورحتم به تحقق شعار سال 96 در این منطقه کمک خواهد کرد.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از توفیق خدمت مسئولان به مردم این منطقه به عنوان بهترین هدیه الهی نام برد و تلاش مضاعف برای توسعه زیرساخت های ماندگار با هدف ایجاد تحولی اساسی در تولید و اشتغال این منطقه مهم اقتصادی را بسیار مهم و ارزشمند ارزیابی کرد.
وی از مردم مهربان جزیره قشم و مهمانانی که در ایام نوروز به این جزیره زیبا در جنوب ایران سفر می کنند درخواست کرد با رعایت احترام به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و تکریم یکدیگر نوروزی به یادماندنی را در سال 96 از خود به یادگار بگذارند.

شناسه خبری: 40015

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو