قشم با نوای موسیقی پاپ و جنگ شادی به میزبانی بهار می رود

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39995
ساعت 14:22 سه شنبه 1 فروردين 1396
رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم از اجرای ویژه برنامه های نوروزی به مدت 10 شب همزمان با آغاز سال نو در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده گفت: از امشب (30 اسفند) تا دهم فروردین ماه برنامه های متنوع در قالب جنگ شادی، اجرای موسیقی، آتش بازی، برنامه های شاد و مفرح و آوای خوش موسیقی پاپ با صدای خوانندگان مطرح ایرانی در قشم آغاز می شود.

وی بیان داشت: برنامه جنگ شادی به مدت 10 شب از 30 اسفند تا 10 فروردین از ساعت 23 در تالار بزرگ وحدت در شهر قشم با خوانندگی محسن ابراهیم زاده، تقلید صدا توسط حسین میرطبایی، برنامه طنز با هنرمندی (اَ بی بی) و اجرای برنامه ها توسط محسن جواهریان برگزار می شود.
سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همچنین از اجرای موسیقی، آتش بازی، برنامه های شاد و متنوع و پخش تلویزیونی جشنواره نوروز 96 قشم به مدت 10 شب از ساعت 19 تا 23 در محل سینما دریای شهر قشم به عنوان بخش دیگری از ویژه برنامه های نوروز امسال در جزیره عجایب هفت گانه خلیج فارس نام برد.

وی با اعلام اینکه  شعار امسال منطقه آزاد قشم تحت عنوان "قشم امسال یه چیز دیگست" طراحی شده، افزود: هشت خوانند مطرح پاپ کشورمان از سومین روز فروردین 96 به مدت هشت شب در سالن نمایشگاه های بین المللی قشم به روی سن می روند.

به گفته شیخ زاده، محسن یگانه، گروه سون، احسان خواجه امیری، رضا صادقی، امید حاجیلی، گروه کاکوبند، بابک جهانبخش و اشوان خدابنده لو هم به ترتیب از سوم تا دهم فروردین 96 بهترین های خود را به علاقمندان پاپ در قشم ارائه می کنند.
جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت با داشتن ظرفیت های فراوان در حوزه صنعت گردشگری، هوای کاملا بهاری و غذاهای خوشمزه دریایی و بومی از 25 اسفند 95 تا 15 فروردین 96 میزبان انبوه مسافران و گردشگرانی است که از نقاط مختلف ایران به این منطقه در جنوب کشور سفر می کنند.

شناسه خبری: 39995

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو