نقشه سه بعدی قشم در تلفن همراه مسافران نوروزی

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39994
ساعت 14:20 سه شنبه 1 فروردين 1396
مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از تکمیل و انتشار نرم افزار تلفن همراه با قابلیت ارائه نقشه سه بعدی جزیره قشم (3D) همزمان با آغاز ورود مسافران نوروزی به جزیره قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، محمد رضا عباسی گفت: نرم افزار اختصاصی " نقشه همراه قشم " با قابلیت نصب بر روی سیستم عامل های IOS و اندروید با ویژگی های نوین و کاربردی مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا در آستانه نوروز 96 برای استفاده رایگان انبوه مهمانان جزیره قشم در سایت سازمان منطقه آزاد قرار گرفته است.

وی ادامه داد: دسترسی به نقشه سه بعدی (3D) و اختصاصی جزیره قشم بدون نیاز به اتصال دائم به شبکه اینترنت و با قابلیت بروز رسانی، جست وجو لحظه ای مکان ها و معابر و انواع مسیریابی های آفلاین از جمله مسیریابی با خودرو بخشی از امکانات این سامانه است.

عباسی بیان کرد: در این نقشه الکترونیکی نرم افزار «مسیریابی با گویش فارسی» برای اولین بار در کشور و همزمان با تهران، مشهد و یزد در قشم طراحی و راه اندازی شده است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از پیاده سازی سرویس "کی کجاست؟ " در این نرم افزار با امکان اشتراک گذاری موقعیت هر فرد با سایر همسفران با هدف اطلاع از مکان یکدیگر خبر داد و افزود: امکان ثبت مکان ها، عکس وهمچنین انتشار مکان ها در نرم افزار تلگرام توسط کاربر و هدایتگر (Navigator ) از دیگر مزیت های این سامانه است.

وی بیان کرد: امکان نظردهی گردشگران در مورد اماکن گردشگری، رستوران ها، هتل ها و سایر مراکز ارائه خدمات رفاهی از دیگر قابلیت های این برنامه است.

عباسی ادامه داد: این موضوع موجب می شود مردم مستقیما در مورد ارائه خدمات در بخش ها مختلف نظارت کنند و با افزایش رقابت رضایمندی گردشگران نیز بیشتر می شود.

وی ادامه داد: این سامانه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شرکت دانش بنیان راژمان تولید و در اختیار مسافرین و گردشگران قرارگرفته است.

بنا به این گزارش، علاقه مندان می توانند با مراجعه به "کافه بازار" یا سایت سازمان منطقه آزاد قشم به نشانی WWW.QESHM.IR در پرتال گردشگری نسبت به دریافت این نرم افزار اقدام نمایند.

جزیره قشم همه ساله در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز میزبان شمار زیادی از هموطنانمان از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که با هدف بازدید از ظرفیت های کم نظیر گردشگری، سواحل زیبا، استفاده از هوای کاملا بهاری این روزهای قشم به این منطقه در جنوب ایران سفر می کنند.

 

دانلود نرم افزار نقشه همراه سه بعدی قشم

 

نسخه اندروید نسخه ایفون / دانلود از آپ استور

    

شناسه خبری: 39994

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو