تقدیر تجار و بازرگانان قشم از مدیرعامل منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39990
ساعت 14:05 سه شنبه 1 فروردين 1396
مدیرعامل موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم با تاکید بر سرعت عمل ترخیص کالا در بندر بهمن قشم، از سیاست های حمایتی حمیدرضا مومنی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از فعالیت تجار و بازرگانان این منطقه تقدیر کرد.

به گزارش فرینا، عبدالله اسلامی با بیان این مطلب گفت: ارائه خدمات سیستماتیک، بکارگیری تجهیزات پیشرفته و افزایش نیروهای تخلیه و بارگیری کالا در اسکله بهمن موجب کاهش ترافیک پهلوگیری لنج ها، تسریع تخلیه بار و تحویل به هنگام کالای تجار و بازرگانان شده است.

وی از طرح توسعه اسکله بهمن به عنوان یک پیش نیاز مهم حوزه تجارت در قشم نام برد و افزود: خوشبختانه این طرح با حمایت و پیگیری های مستمر مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به روزهای پایانی خود رسیده و در آینده ی نزدیک پهلوگیری همزمان شناورها در اسکله بهمن با 100 درصد افزایش به 14 فروند می رسد.

اسلامی همچنین اعمال تخفیف 10 درصدی عوارض ورود کالا توسط سازمان منطقه آزاد قشم از دهه مبارک فجر تا کنون را از اقدامات بسیار مهم و ارزشمند نماینده عالی دولت تدبیر و امید در راس سازمان منطقه آزاد قشم برشمرد.

وی با اشاره به سرعت عمل نیروهای گمرک سازمان منطقه آزاد قشم برای اقدامات قانونی ترخیص کالای تجار و بازرگانان، گفت: از ابتدای امسال تاکنون کالای تجاری 740 فروند لنج و چهارهزار و 350 کانتینر بار بازرگانان در کمترین زمان ممکن تخلیه و به صاحبان آنان تحویل شده که در تاریخ فعالیت این گمرک بی سابقه بوده است.

مدیرعامل موسسه بازرگانان عالی توسعه تجارت قشم در پایان با اظهارامیدواری برای افزایش فعالیت های اقتصادی تجار و بازرگانان در سال 96، از حمایت کیهان عباسیان معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم، هرمز امیری مدیرکل گمرک و کارکنان این مجموعه در راستای حمایت از فعالان تجاری در این منطقه تقدیر و تشکر کرد.

شناسه خبری: 39990

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو