افزایش 23 درصدی جابه جایی مسافر در فرودگاه قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39968
ساعت 19:13 شنبه 28 اسفند 1395
مدیرعامل شرکت فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم از افزایش 23 درصدی جابه جایی مسافر در سال 95 نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد و افزود: این رقم بالاترین نرخ رشد در بین فرودگاه های کشور است.

به گزارش فرینا، مجتبی شمس نژاد با اعلام این خبر گفت: میزان مسافران اعزام و پذیرش شده فرودگاه منطقه آزاد قشم از ابتدا سال تا روزهای پایانی امسال از مرز نیم میلیون تن گذشت و آمار 80 هزار نفری جا به جایی مسافر در بهمن ماه امسال نیز رکورد جدیدی را در این فرودگاه به ثبت رساند.

وی افزود: این شرکت با توجه به افزایش تقاضای پرواز و جابه‌جایی مسافران اصلاحات زیادی را در زیرساخت و سخت افزار فرودگاه با هدف تکریم ارباب رجوع و رضایت مسافر انجام داده است.
شمس نژاد ادامه داد: ارتقای سامانه ناوبری فرودگاه مطابق استاندارد های بین المللی، جابه‌جایی سالن پذیرش مسافران خارجی برای بهینه سازی و رفع نواقص موجود و نصب تسمه نقاله 57 متری برای پذیرش بار مسافران از مهمترین این اقدامات است.
وی از تعویض مانیتورهای اطلاع رسانی و نصب سامانه جدید FIDS و راه اندازی وب‌سایت و کانال اطلاع رسانی جدید فرودگاه به نشانی www.qeshm.airport.ir  برای تسهیل دسترسی مسافران به اطلاعات ضروری به عنوان دیگر اقدامات این فرودگاه در سال 95 نام برد.
به گفته مدیرعامل فرودگاه بین المللی قشم، علاوه بر نصب تابلوهای متعدد اطلاع رسانی در سالن این فرودگاه، گروه های موسیقی محلی نیز با استقرار در این محل و با نواختن موسیقی زیبای محلی از مسافران نوروزی قشم استقبال می کنند.

جزیره قشم در جنوب ایران واقع شده و مسافران از سه مسیر هوایی (فرودگاه بین المللی منطقه آزاد قشم)، دریایی (اسکله حقانی بندرعباس به اسکله شهید ذاکری) و زمینی که مسافران با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی از طریق بندر پهل وارد اسکله لافت در جزیره قشم می شوند.


شناسه خبری: 39968

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو