766 پاکبان در نوروز به مسافران قشم خدمات ارائه می کنند

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39964
ساعت 18:54 شنبه 28 اسفند 1395
مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: 766 پاکبان نیروی خدماتی در ایام نوروز 96 نظافت سطح جزیره قشم را به عهده دارند.

به گزارش فرینا، تراب ذاکری روز شنبه با اعلام این خبر بیان کرد: 352 تن از پاکبان ها به طور مستمر در طول سال به نظافت شهر می پردازند و 414 تن دیگر هم در چارچوب نیروهای ستاد اجرایی خدمات سفر در تعطیلات نوروز به آنان کمک می کنند.

وی ادامه داد: تیم های خدماتی در شهرهای قشم و درگهان، بندرهای لافت و پهل، جاده های جنوبی و شمالی و سایت های گردشگری در سه شفیت کاری و به صورت شبانه روزی مشغول به فعالیت هستند.
ذاکری با اعلام اینکه 11 دستگاه پرس زباله در نوروز به مجموعه دستگاه های پرس این جزیره اضافه شده است، افزود: تا پایان ستاد نوروزی (15 فروردین 96) کار پرس زباله ها توسط 31 دستگاه ماشین پرس انجام می شود.
مدیر امور شهری و روستایی اظهار کرد: 13 خودروی پیکاپ نیز با آغاز تعطیلات نوروزی به مجموع 9 پیکاپی که در طول سال در این منطقه فعالیت می کنند اضافه شده و در تعطیلات نوروز 22 خودرو در خدمات شهری یاریگر خدمات سازمان در سطح جزیره خواهند بود.
وی در پایان از مسافران درخواست کرد تلاش خود را برای پیشگیری از آلودگی محیط زیست به کار گیرند و اضافه کرد: مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم تمام همت خود را به کارگرفته تا مسافران قشم، نوروزی به یادماندنی را در این جزیره زیبا تجربه کنند.
جزیره قشم همه ساله با آغاز تعطیلات پایان سال میزبان انبوه مسافران از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی است که با هدف بازدید از زیبایی های عالم خلقت به این جزیره در جنوب ایران سفر می کنند.

شناسه خبری: 39964

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو