دو هتل 3 ستاره در شهر قشم به بهره برداری رسید

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39961
ساعت 18:43 شنبه 28 اسفند 1395
اند دوم بلوار روستاهای کووه ای و رمکان در بخش مرکزی قشم هر یک به طول دو کیلومتر با حضور حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش فرینا، باند دوم بلوار روستای کووه ای قشم با اعتبار حدود 10 میلیارد ریال با انجام عملیات زیرسازی، جدول گذاری، ایجاد روشنایی، آسفالت و فضای سبز به صورت مشارکت سازمان منطقه آزاد قشم و دهیاری روستای کووه ای به بهره برداری رسید.

همچنین بلوار روستای رمکان هم با 10 میلیارد ریال اعتبار مشترک با دهیاری این روستا با عملیات تعریض، زیرسازی، جدول گذاری، روشنایی، آسفالت و فضای سبز در آستانه نوروز 96 به بهره برداری رسید.

افتتاح دو هتل در شهر قشم
هتل سه ستاره ممتاز «آرتا» با یکصد میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در چهار طبقه و 48 اتاق با 104 تخت به مجموع هتل های جزیره قشم اضافه شد.
این هتل با امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ، سالن ورزشی، کافی شاپ و سالن کنفرانس، امکان اشتغال برای 30 نفر به صورت مستقیم  و 95 نفر به طور غیرمستقیم را فراهم کرده و از امروز پذیرای مسافران و گردشگران جزیره قشم است.
هتل سه ستاره «رویال» هم با 44 اتاق، 118 تخت در پنج طبقه با ایجاد اشتغال برای 14 نفر به صورت مستقیم و 32 نفر غیر مستقیم با امکاناتی همچون رستوران، پارکینگ اختصاصی، سالن های ورزشی و کنفرانس و کافی شاپ با 85 میلیارد ریال سرمایه بخش خصوصی تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم افتتاح شد.
با افتتاح این دو هتل در شهر قشم، جمع هتل های این منطقه به 40 باب افزایش یافت و مجموع اماکن اقامتی این منطقه شامل هتل و هتل آپارتمان ها نیز به 77 مورد رسید.
همچنین رستوران " ترنج قشم" هم امروز با حضور مسئولان در شهر قشم افتتاح شد.
جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت با امکانات ارزشمندی همچون طولانی ترین غارنمکی جهان، جنگل های دریایی حرا، خلیج دلفین های هنگام، جزایر ناز، دره ستاره ها، دره تندیس ها، طیف وسیعی از خاک های رنگی هرمز، آهوان جبیر در هرمز و هنگام، پیست مسابقات سافاری و موتور کراس، سایت مسابقات شتر سواری و اسب دوانی، غارهای خوربس، تنگه چاهکوه، بام قشم، سواحل زیبا، چاه های تلا، بادگیرهای زیبا، موزه منحصر به فرد ژئوپارک، فضاهای ورزش های دریایی با جت اسکی و غواصی در اعماق آب های خلیج فارس، ورزش های هوایی با پرنده های کایت و پاراگلایدر، صنایع دستی بانوان هنرمند، انواع نان های محلی، غذاهای خوشمزه طبخ شده با آبزیان خلیج فارس و مهمتر از همه اخلاق، منش و مهمان دوستی مردمان نجیب این منطقه در جنوب ایران واقع شده است.

شناسه خبری: 39961

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو