عیدی سازمان منطقه آزاد به مردم قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39943
ساعت 11:19 جمعه 27 اسفند 1395
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از آزاد سازی خروج خودروهای پلاک منطقه به سرزمین اصلی به عنوان عیدی بزرگ به مردم نجیب شهرستان قشم خبر داد.

به گزارش فرینا، حمید رضا مومنی گفت: دارندگان خودرو پلاک منطقه آزاد قشم از روز شنبه با ارائه مدارک مورد نیاز گمرک ایران می توانند به سفری یک ماهه به سرزمین اصلی اقدام کنند.

او افزود: امکان خروج خودروهای پلاک منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی با موافقت مسعود کرباسچیان معاون وزیر اقتصاد و دارایی و رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران محقق شده است.

به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، موافقت خروج خودروهای منطقه آزاد قشم به سرزمین اصلی فعلا برای ایام نوروز 96 و تا آخر فروردین ماه می باشد و امیدواریم با موافقت گمرک ایران این امتیاز در طول سال برقرار شود.
بنا به این گزارش، حسین سعیدی مدیرکل گمرک ایران نیز با ابراز خرسندی از امکان خروج خودروهای پلاک قشم به سرزمین اصلی گفت: مالکان خودروهای پلاک قشم از روز شنبه با ارائه مدارک خودرو و طی کردن مراحل قانونی می توانند به مدت یک ماه از قشم خارج شوند.
وی ادامه داد: ارائه کارت قشموندی و معرفی نامه معاونت اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد در کنار مدارک خودرو از مهمترین مدارک مورد نیاز برای خروج خودروهای پلاک قشم از جزیره به سرزمین اصلی است.

شناسه خبری: 39943

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو