اعلام هزینه نصب چادر در کمپ پارک های منطقه آزاد قشم

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39923
ساعت 17:45 سه شنبه 24 اسفند 1395
رئیس کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی و سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از هزینه نصب چادر در کمپ پارک های قشم به مبلغ 100 و در معابر عمومی 200 هزار ریال خبر داد.

به گزارش فرینا، مرتضی شیخ زاده گفت: 9 کمپ پارک با بهترین امکانات مورد نیاز اسکان در بهترین نقاط ساحلی جزیره قشم برای مسافران نوروزی آماده شده است.

وی افزود: همه کمپ پارک های ایجاد شده در سطح جزیره قشم ضمن امنیت بالایی که برای مسافران گرامی خواهد داشت، به امکاناتی همچون آب شرب شیرین، برق، نماز خانه، فضای سبز مناسب ، پارکینگ، حمام، سرویس بهداشتی، غرفه های عرضه مواد غذایی و سینما شب مجهز هستند.

به گفته شیخ زاده، براساس سیاست گذاری ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم برای نصب هر چادر مسافرتی در کمپ پارک های جزیره قشم در هر شب مبلغ 100 هزار ریال با استفاده از ساختارهای الکترونیکی از مسافران دریافت می شود.

وی با اعلام اینکه کمپ پارک های گردشگری در سطح جزیره با هدف هدایت مسافران از سطح خیابان ها به محلی امن، مناسب و مجهز ساخته شده است، ادامه داد: برای تشویق شدن مهمانان نوروزی از این امکانات، نصب هر چادر در خیابان ها با دو برابر قیمت نصب چادر در کمپ پارک ها و به میزان 200 هزار ریال برای هر شب قیمت گذاری شده است.

سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر منطقه آزاد قشم گفت: طبق محاسبات صورت گرفته سرانه هزینه هرمسافر که در محیط های عمومی شهری اقامت در چادر داشته است، بابت ترمیم فضاهای سبز و استفاده از آب و سرویس های بهداشتی و سایر خدمات عمومی در نوروز سال گذشته برای سازمان منطقه آزاد قشم مبلغی حدود یک میلیون و پانصد هزار ریال برای هر مسافر بوده است و پیش بینی می شود با استقرار مسافرین محترم در کمپ پارک ها این هزینه ها امسال کاهش قابل توجهی داشته باشد.

جزیره قشم با 1500 کیلومتر مربع وسعت در جنوب ایران همه ساله در ایام تعطیلات پایان سال و نوروز میزبان انبوه مسافرانی است که از نقاط مختلف ایران به این جزیره سفر می کنند.

شناسه خبری: 39923

آخرین اخبار

ابراز همدردی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد در پی حادثه معدن طبس
صدور 10 هزار مجوز کسب و کار در «اروند»
قدردانی معاون اول رییس‌جمهور از دبیر و کارکنان دبیرخانه شورایعالی و مناطق
20 هزار ميليارد سرمايه‌گذاري در لجستيك و حمل و نقل ماكو
اشتیاق سودانی‌ها برای سرمایه‌گذاری در مناطق آزاد ایران

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو