تحقق برنامه های علمی ـ آموزشی بيمارستان كيش

لینک کوتاه: freena.ir/detail/39861
ساعت 12:48 شنبه 21 اسفند 1395
وبینار بیماری التهابی روده در بيمارستان كيش با حضور 120 شركت كننده داخلی و خارجی در بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی كيش برگزار شد.

به گزارش فرینا، محمد خلخالی با تاكید بر اهمیت توجه جدی به مقوله آموزش و برگزاری سمینارها در راستای شناخت تازه ترین روش های درمانی، تبادل اطلاعات با هدف ارتقاء سطح علمی پزشكان و همچنین معرفی توانمندی های متخصصان و پزشكان بیمارستان منطقه آزاد كیش گفت: وبینار بیماری های التهابی روده یا IBD در ادامه مباحث علمی و آموزشی بیمارستان كیش برگزار شد که بیش از 120 نفر در آن شرکت داشتند.
او ادامه داد: با توجه به اینکه این سمینار در قالب وب و به صورت آنلاین قابل دسترسی در سراسر کشور و جهان است ما شاهد حضور 8 شرکت کننده خارجی در این دوره بودیم كه این امر بیانگر سطح بالای سمینار و اهمیت مطالب ارائه شده است.
رئیس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش افزود: در این دوره 8 شرکت کننده خارجی از کشورهای ترکیه، کانادا و حاشیه خلیج فارس حضور داشتند تا از محضر اساتید برجسته و صاحب نظری که در این سمینار به سخنرانی پرداختند و از آخرین دستاوردها بهره مند شوند.
خلخالی این کنگره را دارای امتیاز باز آموزی برای پزشکان خواند و گفت: با توجه به اینکه ما مجوز لازم را از وزارت بهداشت و درمان اخذ کرده ایم، این کنگره قابلیت باز آموزی را برای پزشکان دارد.
او وبینار بیماری های التهابی را دومین برنامه موفق در راستای حضور شرکت کنندگان خارجی خواند و اظهار کرد: در سمینار بیماری های کبدی و حاملگی که قبل از وبینار بیماری های التهابی برگزار شد نیز ما شاهد شرکت کنندگان خارجی بودیم که نشان دهنده، توجه افراد متخصص به این بخش و اطلاعات ارائه شده است.
رییس بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کیش از برگزاری کلاسی در راستای بررسی دستاوردهای آنتی بیوتیک خبر داد و گفت: بیمارستان منطقه آزاد کیش همواره در راستای برنامه های آموزشی در روزهای پنج شنبه و جمعه هر هفته برنامه هایی را دنبال می کند که تعطیلی پذیر نیست و 26 اسفند نیز برنامه ای در جهت بررسی آخرین دستاوردهای آنتی بیوتیک در بیماری ها برگزار خواهد شد.
خلخالی در خصوص برنامه ریزی برای ادامه این روند آموزشی در سال آینده اظهار داشت: امیدواریم که در سال آینده اقدامات تازه ای در راستای وبینار و سمینار داشته باشیم که البته نیازمند کمک سایر واحدهای جزیره و استقبال مخاطبان است.
او افزود: در این راستا ما مذاکراتی را برای برگزاری کنگره بیماری های کلیه و داخلی در سال آینده داشته ایم که البته در مرحله بررسی است و همچنین در بخش بیماری های مفاصل و برای برگزاری کنگره در این زمینه نیز مباحثی مطرح شده است.

شناسه خبری: 39861

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو