بازديد اعضاي عيات علمي دانشکده بلال حبشي از منطقه ويژه پتروشيمي

لینک کوتاه: freena.ir/detail/3985
ساعت 16:25 چهارشنبه 11 خرداد 1390
تني چند از اساتيد و اعضاء هيئت علمي دانشکده بلال حبشي دانشگاه تهران از مراکز تربيت مدرس وابسته به مجتمع آموزش عالي پيامبر اعظم در 14 ارديبهشت ماه 89 از طرحها و مجتمع هاي منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي بازديد کردند.

به گزارش بنا ( bena) مجيد سلگي، معاون آموزشي دانشکده بلال حبشي دانشگاه تهران ، با اشاره به اينکه از نزديک شاهد همت صنعتگران پتروشيمي بود ابراز خشنودي کرد و هدف از اين سفر را بازديد از زيرساختهاي اساسي کشور توسط اساتيد دانشگاه و انتقال يافته هاي سفر به دانشجويان و آينده سازان کشور عنوان کرد.

وي افزود: تصاوير، فيلمها و اخبار ارائه شده توسط رسانه هاي عمومي در کشور نميتوانند به طور کامل عمق کارهاي انجام شده و زحمات کشيده شده در اينگونه مناطق را منتقل کنند. ما در ابتدا تصور نميکرديم ايجاد بسترهاي مستحکم خاکي بر روي خور و احداث تاسيسات عظيم پتروشيمي بر روي آن تا اين اندازه صعب و طاقت فرسا باشد.

سلگي با يادآوري مشقات پيامبر اکرم (ص) در طول دوران زندگي پر برکت ايشان ادامه داد: کار کردن در گرماي طاقت فرساي خوزستان اگر همراه با خلوص نيت باشد قطعا اجر معنوي ويژه اي را با خود به همراه خواهد داشت و سختي کار هميشه انسان ساز بوده است.

وي رهاورد سفر به منطقه ويژه اقتصادي پتروشيمي را استقامت و غرور ملي عنوان کرد و افزود: مشاهده ايستادگي و کار همراه با تحمل مشقات مختلف براي ايجاد و بهره برداري از اين تاسيسات صنعتي، جهت حفظ استقلال ميهن اسلامي حس غرور ملي را در انسان زنده مي کند.

معاون آموزشي دانشکده بلال حبشي در پايان به ساير همکاران خود در اقصي نقاط ايران توصيه کرد که با بازديد از اينگونه مناطق صنعتي، سفيري براي ايجاد وحدت و همبستگي ملي باشند.202

شناسه خبری: 3985

آخرین اخبار

از تبدیل وضعیت ایثارگران تا رشد 300 درصدی پروژه‌های زیرساختی «اروند»
راه‌اندازی اینترنت رایگان نسل 6 در کیش
وزیر اقتصاد: نهایی شدن كریدر شمال جنوب مورد تاكید ایران است
گردهمایی بهترین های فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور در نمایشگاه کیتکس 2024
ندای تفرقه، صدای دشمن است

یادداشت

اهمیت راهبردی بندر چابهار در توسعه‌ منطقه‌ای
مناطق آزاد و ویژه اقتصادی؛ هویت بخش شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»
«جهش تولید» نیاز به «مشارکت مردمی» دارد
اهداف اقتصادی در حکومت مردم‌سالار باید توسط توده مردم تعیین شود
ماکو، سرزمین چهارسو